Oppie_GPS Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 Geen idee of deze vraag hier thuishoort, maar wist niet goed waar anders die te plaatsen... Heb jaar geleden nog GPS'en besteld via unbelievable.pt of unbelievableshop.com (vroeger ook wel gekend als aspidshop), maar ik krijg alleen maar timeouts op die adressen. Iemand enig idee of die shop tout court nog bestaat, evt onder een andere naam ofzo? Dit gezien dit toch wel zeer sterke prijzen hanteerde... Alvast dank, mvg, Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 Geen idee of deze vraag hier thuishoort, maar wist niet goed waar anders die te plaatsen...Heb jaar geleden nog GPS'en besteld via unbelievable.pt of unbelievableshop.com (vroeger ook wel gekend als aspidshop), maar ik krijg alleen maar timeouts op die adressen. Iemand enig idee of die shop tout court nog bestaat, evt onder een andere naam ofzo? Dit gezien dit toch wel zeer sterke prijzen hanteerde... Alvast dank, mvg, Erik Hallo all Waarschijnlijk is dit bedrijf dus niet meer. Groetjes Kees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ervani Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 ik heb vier jaar geleden een radio besteld bij radio Jansen, hun website is nu niet meer online. Weet iemand of ze nog bestaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 ik heb vier jaar geleden een radio besteld bij radio Jansen, hun website is nu niet meer online. Weet iemand of ze nog bestaan? Persoonlijk snap ik je reactie niet: het is gewoon toch een normale vraag van Oppie?! Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tammo Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 @Ervani Even op het www gekeken, en ja hoor, Radio Jansen bestaat nog. Sterker nog, ik heb ze zelfs even gebeld ! Ze waren trouwens wel nieuwsgierig of je nou eindelijk al eens de toentertijd afgesproken aanbetaling hebt over gemaakt ? Er staat al vier jaar een radio in het magazijn stof te vergaren..... Even serieus, de domeinnaam bestaat nog wel, deze verloopt op : 09-19-2012 Bedrijf lijkt nog wel te bestaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 Iemand enig idee of die shop tout court nog bestaat, evt onder een andere naam ofzo? Ik heb er nog niet zo heel lang geleden nog een (reclame)mailtje van ontvangen, gewoon nog onder de naam Unbelievable. Een timeout is volgens mij meestal tijdelijk. Gewoon later nog eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 Elk bedrijf dient ingeschreven te staan bij de KvK en daar kan iedereen gegevens opvragen, dus als je wil kan je elk bedrijf vinden of met zekerheid achterhalen dat het niet meer bestaat. Succes ermee, groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 ik heb vier jaar geleden een radio besteld bij radio Jansen, hun website is nu niet meer online. Weet iemand of ze nog bestaan? Waarom blijft zo'n opmerking/vraag überhaupt staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 Elk bedrijf dient ingeschreven te staan bij de KvK en daar kan iedereen gegevens opvragen, dus als je wil kan je elk bedrijf vinden of met zekerheid achterhalen dat het niet meer bestaat. Dat wordt in dit geval een beetje moeilijk. Het bedrijf komt namelijk uit Portugal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BY Angels Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 Oppie_GPS is het topic begonnen. Graag op zijn vragen ingaan en geen nieuwe vragen over andere zaken tussendoor plaatsen. Dan is een nieuw eigen topic meer geschikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mars Express Geplaatst 17 juni 2009 Share Geplaatst 17 juni 2009 is al zeker sinds een paar weken offline.. einde oefening vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden