Spring naar bijdragen

Unbelievable Shop --> Offline?


Oppie_GPS

Aanbevolen berichten

Geen idee of deze vraag hier thuishoort, maar wist niet goed waar anders die te plaatsen...

Heb jaar geleden nog GPS'en besteld via unbelievable.pt of unbelievableshop.com (vroeger ook wel gekend als aspidshop), maar ik krijg alleen maar timeouts op die adressen.

 

Iemand enig idee of die shop tout court nog bestaat, evt onder een andere naam ofzo? Dit gezien dit toch wel zeer sterke prijzen hanteerde...

 

Alvast dank,

 

mvg,

 

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geen idee of deze vraag hier thuishoort, maar wist niet goed waar anders die te plaatsen...

Heb jaar geleden nog GPS'en besteld via unbelievable.pt of unbelievableshop.com (vroeger ook wel gekend als aspidshop), maar ik krijg alleen maar timeouts op die adressen.

 

Iemand enig idee of die shop tout court nog bestaat, evt onder een andere naam ofzo? Dit gezien dit toch wel zeer sterke prijzen hanteerde...

 

Alvast dank,

 

mvg,

 

Erik

 

Hallo all

 

Waarschijnlijk is dit bedrijf dus niet meer. :lol1:

 

Groetjes Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vier jaar geleden een radio besteld bij radio Jansen, hun website is nu niet meer online. Weet iemand of ze nog bestaan?

 

Persoonlijk snap ik je reactie niet: het is gewoon toch een normale vraag van Oppie?! Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ervani

 

Even op het www gekeken, en ja hoor, Radio Jansen bestaat nog.

 

Sterker nog, ik heb ze zelfs even gebeld !

 

Ze waren trouwens wel nieuwsgierig of je nou eindelijk al eens de toentertijd afgesproken aanbetaling hebt over gemaakt ?

 

Er staat al vier jaar een radio in het magazijn stof te vergaren.....

 

:lol1:

 

Even serieus, de domeinnaam bestaat nog wel, deze verloopt op : 09-19-2012

 

Bedrijf lijkt nog wel te bestaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand enig idee of die shop tout court nog bestaat, evt onder een andere naam ofzo?

Ik heb er nog niet zo heel lang geleden nog een (reclame)mailtje van ontvangen, gewoon nog onder de naam Unbelievable.

 

Een timeout is volgens mij meestal tijdelijk. Gewoon later nog eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elk bedrijf dient ingeschreven te staan bij de KvK en daar kan iedereen gegevens opvragen, dus als je wil kan je elk bedrijf vinden of met zekerheid achterhalen dat het niet meer bestaat.

 

Succes ermee,

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vier jaar geleden een radio besteld bij radio Jansen, hun website is nu niet meer online. Weet iemand of ze nog bestaan?

Waarom blijft zo'n opmerking/vraag überhaupt staan? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elk bedrijf dient ingeschreven te staan bij de KvK en daar kan iedereen gegevens opvragen, dus als je wil kan je elk bedrijf vinden of met zekerheid achterhalen dat het niet meer bestaat.

Dat wordt in dit geval een beetje moeilijk. Het bedrijf komt namelijk uit Portugal :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...