Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij wilden een multi gaan leggen in de Visbuurt in Den Helder. Om niemand in de wielen te rijden daarom de vraag:

Is er al iemand in Den Helder bezig met een cache in de visbuurt?

Geplaatst
Wij wilden een multi gaan leggen in de Visbuurt in Den Helder. Om niemand in de wielen te rijden daarom de vraag:

Is er al iemand in Den Helder bezig met een cache in de visbuurt?

Ikke niet hoor, ga je gang, kan ik een rondje lopen als ik op bezoek bij mijn oude heer ben.

Success met uitdenken :ph34r:

Geplaatst

Ik zou zeggen: Gewoon doen.

Ook al klint het een beetje kort door de bocht, maar het is "wie het eerst komt, het eerst maalt".

Het is aardig dat je het hier vraagt, maar op het Nederlandse forum komt maar een fractie van de Nederlandse cachers, dus ook al is men hier er niet mee bezig, betekend dat niet dat iemand anders niet bezig is met een cache daar.

En contact opnemen met cachers uit de omgeving hierover is volgens mij ook onbegonnen werk. Ik weet niet hoe dat in Den Helder is, maar hier in Hoorn zou ik dan al met minimaal 50 geocachende teams contact op moeten nemen.

Mocht je toch het gras voor iemand wegmaaien en je hebt er een leuke/mooie cache neergelegd, dan zullen ze dat vast niet erg vinden. Het gaat er voor beide partijen (volgens mij) om om dat (mooie) plekje onder de aandacht van de medecachers te brengen en dat is dan toch gelukt?

Conclusie: Veel plezier met het uitzetten van die multi. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...