Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Al een tijdje heb ik een aantal cache's in Waalwijk. De cache "Waalwijk - de Finale" is nu drie keer geheel vernield en daarom heb ik besloten deze te verplaatsen. Nu ligt hij zo'n 600mtr verderop en geeft de site aan dat dit te ver is van het orgineel en ik de reviewer moet berichten. De positie wordt dan wel via een formule berekent maar ik wil graag de officiele weg bewandelen.

Dit probeer ik nu al drie keer sinds vier weken, maar ik krijg geen bericht terug. Ik denk dat kruimeldief het druk heeft, of mijn berichtjes komen op één of andere manier niet aan. Kan natuurlijk aan mijn kant liggen.

Dus, wie kent het probleem, of wie weet hoe ik het dan kan regelen, of hoe ik kruimeldief anders kan bereiken.

Misschien ben ik te ongeduldig en kan het best langer als vier weken duren....

Geplaatst

Hey Orteeltjes,

Ook ik had moeite met het bereiken van kruimeldief voro het uit het archief halen van mijn cache dus uhh... iemand wee mij op twitter, via daar heb ik hem bereikt en toen was het binnen een dag geregeld. Als je weet hoeveel mails hij per dag krijgt.....

Groeten

Patje

Geplaatst
Hey Orteeltjes,

iemand wees mij op twitter, via daar heb ik hem bereikt en toen was het binnen een dag geregeld.

Patje

Zelf heb ik geen twitter, hoe werkt dat?

Orteeltje

Geplaatst
Hey Orteeltjes,

iemand wees mij op twitter, via daar heb ik hem bereikt en toen was het binnen een dag geregeld.

Patje

Zelf heb ik geen twitter, hoe werkt dat?

Orteeltje

Even aanmelden via www.twitter.com en daarna Kruimeldief even opzoeken.

Geplaatst

Bericht gezien en doorgegeven (Twitter).

Vraag van mijn kant; kun je in zo'n geval niet gewoon de cachepagina opnieuw naar de reviewer insturen? Dan komt hij toch vanzelf weer langs?

Geplaatst
PM gestuurd

Ik heb me aangemeld op twitter maar kan geen bericht sturen naar kruimeldief.

Waar vind ik dat??

(Wat ben ik moeilijk??)

Geplaatst
PM gestuurd

Ik heb me aangemeld op twitter maar kan geen bericht sturen naar kruimeldief.

Waar vind ik dat??

(Wat ben ik moeilijk??)

op deze site staat een uitleg over twitter.

je kunt ook in je berichten je bericht beginnen met @kruimeldief, dit wordt een link na posten, daar klik je op en klik dan op follow. waarna je met 'd kruimeldief' een direct (prive) bericht te sturen.

Heb Kruimeldief via twitter alvast geattendeerd op deze topic.

Geplaatst

Wil je me niet volgen, wat ik best kan begrijpen met paar 1000 tweets per maand, dan volstaat een @Kruimeldief en daarna je vraag of opmerking. Totaal moet je binnen de 140 tekens blijven. Dan zie ik je vraag wel langskomen.

Degene die me wel volgt ziet ook alle caches die online komen, voordat gc.com een notify stuurt. Of je nu wel of niet premiummember bent :) Als ik een tweet plaats met cache-url, nickname cache, cachetype, eigenaar cache, coördinaten cache en omgeving waar de cache ligt, dan komt deze cache daarna online.

Ik zal een poging doen je mailtje uit de box te halen. En iedereen bedankt voor de waarschuwing op Twitter, dat men me nodig is op het forum. Werkt dus perfect. :)

Even ter info. Als je met een reviewer in contact wilt komen over een cache, altijd de echte naam van de cache vermelden en dat is het GCnummer. De naam die de cache-eigenaar er aan heeft gegeven is de nickname van een cache en meestal lukt het niet om daarmee de cache tevoorschijn te halen. Een extra spatie of wel of geen hoofdletters zorgt dat de cache niet gevonden wordt.

GCnummer is een unieke nummer en de nickname kun je bij wijze van spreken een tig keer per dag wijzigen. Daarbij zijn er geocaches die exact dezelfde nickname hebben.

Geplaatst

Als mosterd na de maaltijd: Een mailtje naar de support/helpdesk via ons ticketsysteem had ook de oplossing gebracht. Wij (ik) hebben ook via twitter een link met Kruimeldief !! :)

Geplaatst

Ach, lust soms zo ook wel een lepel mosterd. Zal dan wel weer in mijn periode zitten :)

Word mijn aanwezigheid ook nog dringend gewenst in het ticketsysteem? Ben er nu toch. Tjonge, had ook in München kunnen zitten.

Geplaatst

Iedereen bedankt voor de hulp. Inmiddels heeft kruimeldief "Waalwijk - de Finale" geupdate en ik heb hem weer op enable gezet.

Kruimeldief bedankt en de rest bedankt voor het wijzen op twitter, alhoewel ik nog wel het "gemak" moet ontdekken. :)

Dré

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...