Spring naar bijdragen

Garmin 60csx


Team double E

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik weet niet of ik me met iets bemoei dat ik niet zou moeten doen, maar hoe oud is het apparaat? Ze zijn gloednieuw te koop voor +- EU 250 namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd naar je bevindingen straks.

De Oregon ken ik nog niet.

Ik heb op dit moment de 60CsX en de Colorado in gebruik.

Het display van de Colorado is in zonlicht slecht af te lezen.

Ik ben benieuwd of dit bij de Oregon beter is.

 

De prijs voor de 60 CsX lijkt mij gezien de aanbiedingen van nieuwe apparaten een beetje aan de hoge kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben op het ogenblik een 60CSx en Oregon 400t in gebruik. Ben eigenlijk blij dat we de 60CSx gewoon erbij hebben want deze is qua nauwkeurigheid en gevoeligheid beter dan de Oregon. Deze laatste heeft vaak nog een afwijking van tot wel 10 meter als de 60CSx exact op de cache staat. En die afwijking wordt groter naarmate de ontvangstomstandigheden slechter worden.

De afleesbaarheid van de Oregon valt mee, wel de achtergrondverlichting aan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben op het ogenblik een 60CSx en Oregon 400t in gebruik. Ben eigenlijk blij dat we de 60CSx gewoon erbij hebben want deze is qua nauwkeurigheid en gevoeligheid beter dan de Oregon. Deze laatste heeft vaak nog een afwijking van tot wel 10 meter als de 60CSx exact op de cache staat. En die afwijking wordt groter naarmate de ontvangstomstandigheden slechter worden.

De afleesbaarheid van de Oregon valt mee, wel de achtergrondverlichting aan hebben.

 

Goedenmiddag.

 

Maar met welke GPSer is de cache uitgepeild??????????

Dat is wel leuk om bij deze te weten :thumbup::D

 

Groeten Cornelis

bewerkt door Team altijd onverwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...