Team double E Geplaatst 2 juni 2009 Geplaatst 2 juni 2009 Wegens overstap op een ander type GPS bied ik mijn 60 CSX te koop aan. Hij is in perfect staat en alles zit er verder nog bij (doos, riemclip, handleiding, CD) inclusief een lederen hoesje. Vraagprijs 250 euro
ShadowXs Geplaatst 2 juni 2009 Geplaatst 2 juni 2009 Ik weet niet of ik me met iets bemoei dat ik niet zou moeten doen, maar hoe oud is het apparaat? Ze zijn gloednieuw te koop voor +- EU 250 namelijk.
Team double E Geplaatst 2 juni 2009 Auteur Geplaatst 2 juni 2009 Ik wil overstappen op een Oregon. Hoofdreden is de touchscreen bediening verder heb ik eigenlijk weinig reden om over te stappen. 250 is een vraagprijs, deze is onderhandelbaar. Evt. kan ik er ook nog een 1gb kaartje bij doen
babsiaanse strijders Geplaatst 3 juni 2009 Geplaatst 3 juni 2009 hmm ik kan geen PB versturen, dat staat bij je uit of je inbox is vol. Als je nog een koper zoekt voor het apparaat laat het dan even weten, ik ben wel geinteresseerd namelijk.
Major_Dundee Geplaatst 3 juni 2009 Geplaatst 3 juni 2009 Ik ben benieuwd naar je bevindingen straks. De Oregon ken ik nog niet. Ik heb op dit moment de 60CsX en de Colorado in gebruik. Het display van de Colorado is in zonlicht slecht af te lezen. Ik ben benieuwd of dit bij de Oregon beter is. De prijs voor de 60 CsX lijkt mij gezien de aanbiedingen van nieuwe apparaten een beetje aan de hoge kant.
eureka-! Geplaatst 3 juni 2009 Geplaatst 3 juni 2009 We hebben op het ogenblik een 60CSx en Oregon 400t in gebruik. Ben eigenlijk blij dat we de 60CSx gewoon erbij hebben want deze is qua nauwkeurigheid en gevoeligheid beter dan de Oregon. Deze laatste heeft vaak nog een afwijking van tot wel 10 meter als de 60CSx exact op de cache staat. En die afwijking wordt groter naarmate de ontvangstomstandigheden slechter worden. De afleesbaarheid van de Oregon valt mee, wel de achtergrondverlichting aan hebben.
Team altijd onverwacht Geplaatst 3 juni 2009 Geplaatst 3 juni 2009 (bewerkt) We hebben op het ogenblik een 60CSx en Oregon 400t in gebruik. Ben eigenlijk blij dat we de 60CSx gewoon erbij hebben want deze is qua nauwkeurigheid en gevoeligheid beter dan de Oregon. Deze laatste heeft vaak nog een afwijking van tot wel 10 meter als de 60CSx exact op de cache staat. En die afwijking wordt groter naarmate de ontvangstomstandigheden slechter worden.De afleesbaarheid van de Oregon valt mee, wel de achtergrondverlichting aan hebben. Goedenmiddag. Maar met welke GPSer is de cache uitgepeild?????????? Dat is wel leuk om bij deze te weten Groeten Cornelis 3 juni 2009 bewerkt door Team altijd onverwacht
Team double E Geplaatst 3 juni 2009 Auteur Geplaatst 3 juni 2009 Ik heb besloten om de 60 csx zelf nog maar een tijdje te houden aangezien de Oregon ook wat nadelen (slechtere ontvangst, scherm slecht afleesbaar) heeft die ik niet vind opwegen tegen de voordelen van het touchscreen. Topic closed
Aanbevolen berichten