Spring naar bijdragen

Log Naam


Jurgen & Co

Aanbevolen berichten

Ik heb al even rond gekeken. Is het mogelijk mijn lognaam te veranderen. Ik heb eerst geprobeerd me aan te melden met Jurgen & Co maar dit lukt niet om de een of andere reden. Nu wil ik dus mijn lognaam veranderen van JGK naar Jurgen & Co.

 

JGK aka Jurgen & Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij wijst dat zichzelf zodra je naar je eigen pagina gaat. Toen wij begonnen hadden we eerst als lognaam de vijf elementen en dan er achteraan, ze nog opgenoemd ook. Bij inloggen bleek dat dus absoluut niet practisch. Dus na drie logjes heb ik dat veranderd en de reeds gelogde logs(vreemde uitdrukking overigens), veranderde ook meteen. Dus opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kun je het best even een mailtje sturen naar een van de beheerders. Je kunt het volgens mij niet zelf wijzigen.

 

Ook kun je een nieuw account maken met de door jouw gekozen naam en vragen het aantal berichtjes op te hogen naar het aantal waar je op zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is al geregeld :lol1:

 

Ik heb eerst geprobeerd me aan te melden met Jurgen & Co maar dit lukt niet om de een of andere reden.

Klopt, per IP en emailadres is maar één account mogelijk.

 

ter info, geloof ik; Bij "change your account", gewoon een nieuwe username intikken

Dat werkt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...