Gast Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Beste Kruimel, doe dan svp. hetzelfde met : GC1EFEX. Geloof het of niet, maar dezelfde middag dat jij hem archiveerde was ik ter plaatse en heb in overleg met de grondeigenaar de cache herplaatst voor een nieuw fruitseizoen. Overigens: ik ervaar het wel als een probleem om een cache uit het archief te krijgen: je geeft zelf aan dat je email niet leest - en ik kan dat volledig bevestigen - terwijl jij de enige bent die dat werkje moet en kan opknappen.Dat levert wachttijden op van maanden en maanden. Ook een ticket levert niet veel op. Sorry, maar dat gaat natuurlijk niet zo. Desondanks: bij voorbaat dank ! Geopatra. Je kan op deze manier in contact komen met een reviewer (of had je het al zo geprobeerd?): klik De supportdesk kan je niet helpen bij het weer online krijgen van een gearchiveerde cache; daarvoor moet je echt alleen bij 1 van de 3 reviewers zijn van GC.com die voor Nederland aangewezen zijn: Geocachen in Nederland Buiten de Stichting Geocaching Nederland zijn er nog meer personen die een belangrijke rol vervullen om geocaching mogelijk te maken in ons land. Met name noemen we hier de reviewers die namens Groundspeak verantwoordelijk zijn voor het goedkeuren en publiceren van caches in Nederland. Hoewel deze mensen (voor deze taak) niet verbonden zijn aan geocaching.nl, wij er geen inspraak bij hebben en er ook geen invloed op hebben, willen we ze hier toch vermelden, al is het maar om deze cache van Lepman niet in de wielen te rijden... en natuurlijk om ze te bedanken voor hun goede werk: * Kruimeldief - Reviewer geocaching.com * Hawkeyes - Reviewer geocaching.com * Kralenfee - Reviewer geocaching.com
hesselannema Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Inmiddels is via twitter ook al een melding richting kruimel gegaan. Echter hij heeft aangegeven de komende dagen nog al een volle agenda te hebben dus ea kan even op zich laten wachten.
Kruimeldief Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Ik heb, dankzij mijn twittervrienden, bewuste cache uit het archief geduikeld. Zag een berichtje van htahta die me verwees naar de posting van Geopatra hier op het forum. Dus ik heb al hulp En toch beantwoord ik dagelijks mijn email. Maar ik moet per dag keuzes maken. Ga ik een dag met mijn email bezig, kan ik niet reviewen en als ik een dag niet review heb ik weer 25 emailtjes erbij met de vraag waarom de cache nog niet online staat. En als ik die vragen weer ga beantwoorden dan duurt het weer een dag langer en krijg ik weer van anderen de vraag waarom het zo lang duurt. Skype en Googletalk heb ik inmiddels gewoon afgeschaft. Ben ik "bezig" dan draait op de achtergrond Twitter mee en daar lijk ik dan op de voorgrond te zitten. En tussendoor komen er dagelijks 10tallen caches online. Behalve dan weer op die dagen dat ik email beantwoord. Het is nu even zo dat ik de enige lijk te zijn, daar komt wel weer verandering in. Ik zag bijvoorbeeld zojuist op twitter een berichtje van Geopatje met het verzoek een cache uit het archief te halen en dat doe ik dan zo even tussendoor. Het is misschien niet de juiste manier van werken, maar het werkt bij mij, voor mij, het prettigst. En soms, heel soms, en niemand moet zich nu persoonlijk aangesproken voelen, soms, heel soms, moet ik lachen. Maanden doet men erover om een cache te repareren, soms maanden op disabled en dan ga ik de cache eens archiveren en ik mag er dan geen maanden over doen het terug te halen? Flauw grapje misschien en waarschijnlijk niet een correcte reactie, maar soms speelt het wel mee.
patje Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Ik zag bijvoorbeeld zojuist op twitter een berichtje van Geopatje met het verzoek een cache uit het archief te halen en dat doe ik dan zo even tussendoor. Het is misschien niet de juiste manier van werken, maar het werkt bij mij, voor mij, het prettigst. inderdaad het werkt ideaal! nu kan ik weer gaan klussen om hem in orde te maken! Super bedankt!
de vlinders Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Ik zag bijvoorbeeld zojuist op twitter een berichtje van Geopatje met het verzoek een cache uit het archief te halen en dat doe ik dan zo even tussendoor. Het is misschien niet de juiste manier van werken, maar het werkt bij mij, voor mij, het prettigst. inderdaad het werkt ideaal! nu kan ik weer gaan klussen om hem in orde te maken! Super bedankt! Nu hoop ik dat je met klussen bedoelt de pagina aanpassen? Anders laat je hem ten onrechte uit het archief halen. De cache moet toch eerst in orde zijn voor hij uit het archief kan.
Geopatra Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Ik heb, dankzij mijn twittervrienden, bewuste cache uit het archief geduikeld. Zag een berichtje van htahta die me verwees naar de posting van Geopatra hier op het forum. Dus ik heb al hulp En soms, heel soms, en niemand moet zich nu persoonlijk aangesproken voelen, soms, heel soms, moet ik lachen. Maanden doet men erover om een cache te repareren, soms maanden op disabled en dan ga ik de cache eens archiveren en ik mag er dan geen maanden over doen het terug te halen? Flauw grapje misschien en waarschijnlijk niet een correcte reactie, maar soms speelt het wel mee. Kruimel, en toch heb ik de neiging mij hierin aangesproken te voelen. Betreffende cache is toevallig een cache die alleen in het fruitseizoen actief kan en mag zijn. Dus zo'n 6 mnd. per jaar. Dat staat allemaal uitgebreid op de cachepagina en in de deactiveringslog. Daarom had ik weinig behoefte maanden te moeten wachten. Maar even eerlijk en ook netjes: als je een cache uit het archief wilt halen is het op zijn zachtst gezegd nogal moeilijk hem weer afgestofd te krijgen. Geen enkel emailadres van jou levert een reactie op. Daar heb ik al meerdere malen mee te maken gehad. Ik moet bekennen dat ik de reviewernote mogelijk nog niet probeerde, dat weet ik niet zeker. Het zou dus heel prettig zijn als jij hier aangaf op welke wijze cq. welk adres het wel mogelijk is om voor een de-archivering een beetje vlotte reactie te krijgen. Of via een vast subforum van dit forum ? Bij voorbaat dank ! Geopatra.
jo-anne Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Het zou dus heel prettig zijn als jij hier aangaf op welke wijze cq. welk adres het wel mogelijk is om voor een de-archivering een beetje vlotte reactie te krijgen. Of via een vast subforum van dit forum ? Geopatra. Misschien is het niet handig een vlotte reactie te verwachten ? Alhoewel ik binnen acht uur best vlot vind... Misschien kun je al bij archiveren aangeven wanneer je hem weer wilt deactiveren ?
hesselannema Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Het zou dus heel prettig zijn als jij hier aangaf op welke wijze cq. welk adres het wel mogelijk is om voor een de-archivering een beetje vlotte reactie te krijgen. Of via een vast subforum van dit forum ? Geopatra. Misschien is het niet handig een vlotte reactie te verwachten ? Alhoewel ik binnen acht uur best vlot vind... Misschien kun je al bij archiveren aangeven wanneer je hem weer wilt deactiveren ? Ik geloof dat de cache telang opgedisabled stond. En daarom het argief is in gegaan. Mogelijk dat je als laatste note in de cache de op merking kunt plaatsen. "Ivm winterslaap is de cache niet beschikbaar tot --.--.--" dit geeft de reviewer namelijk mogelijk voldoende info, om de cache niet te argieveren.
Geopatra Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Het zou dus heel prettig zijn als jij hier aangaf op welke wijze cq. welk adres het wel mogelijk is om voor een de-archivering een beetje vlotte reactie te krijgen. Of via een vast subforum van dit forum ? Geopatra. Misschien is het niet handig een vlotte reactie te verwachten ? Alhoewel ik binnen acht uur best vlot vind... Misschien kun je al bij archiveren aangeven wanneer je hem weer wilt deactiveren ? Ik geloof dat de cache telang opgedisabled stond. En daarom het argief is in gegaan. Mogelijk dat je als laatste note in de cache de op merking kunt plaatsen. "Ivm winterslaap is de cache niet beschikbaar tot --.--.--" dit geeft de reviewer namelijk mogelijk voldoende info, om de cache niet te argieveren. Die note stond er. Alsmede op de cachepagina. En tevens wachtte ik al weer bijna 3 weken ( sinds 2 mei) op een/enige reactie.( het was ook wel eens een half jaar overigens). Dit is niet als kritiek bedoeld , maar als pleidooi voor een duidelijke procedure hiervoor, zodat je als cacheeigenaar toch wel kunt rekenen op een termijn zoals bijv. voor het online brengen van een nieuwe cache. In dit geval heb ik dit bestaande lijntje benut als aandachttrekker, omdat "ik 'm al weer zag hangen" . Laten we dit verder aub. niet tot een gezever- cq. mopperlijntje verworden, maar het positief houden ! Dat is ook mijn insteek in deze. Geopatra.
Lepman Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Laten we dit verder aub. niet tot een gezever- cq. mopperlijntje verworden, maar het positief houden ! Dat is ook mijn insteek in deze. Ik snap helemaal wat je bedoelt en sta er ook helemaal achter... Maar zou je het onderstreepte woord in je quote kunnen vervangen voor een andere waarmee de strekking hetzelfde blijft?
Geopatra Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Laten we dit verder aub. niet tot een gezever- cq. mopperlijntje verworden, maar het positief houden ! Dat is ook mijn insteek in deze. Ik snap helemaal wat je bedoelt en sta er ook helemaal achter... Maar zou je het onderstreepte woord in je quote kunnen vervangen voor een andere waarmee de strekking hetzelfde blijft? Ik zou niet weten waarom. Ik vermoed dat jij refereert aan een verzamelnaam voor een aantal kwaadaardige ziektes, maar het werkwoord "kankeren" lijkt mij een onderhand redelijk breed gehanteerd werkwoord , dat volledig los staat van die ziektes. Kortom, ik zie het probleem niet. Geopatra.
de vlinders Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Laten we dit verder aub. niet tot een gezever- cq. mopperlijntje verworden, maar het positief houden ! Dat is ook mijn insteek in deze. Ik snap helemaal wat je bedoelt en sta er ook helemaal achter... Maar zou je het onderstreepte woord in je quote kunnen vervangen voor een andere waarmee de strekking hetzelfde blijft? Ik zou niet weten waarom. Ik vermoed dat jij refereert aan een verzamelnaam voor een aantal kwaadaardige ziektes, maar het werkwoord "kankeren" lijkt mij een onderhand redelijk breed gehanteerd werkwoord , dat volledig los staat van die ziektes. Kortom, ik zie het probleem niet. Geopatra. Ik zie het probleem bij het gebruik van dat woord wel. Het refereert inderdaad aan een verzamelnaam voor een aantal kwaadaardige ziektes. Een soort waar helaas te veel mensen mee geconfronteerd worden. Het woord kan in jouw verhaal ook heel goed door een ander woord vervangen worden. Een woord dat geen mensen kwetst.
getzie family Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Geopatra is het nu zo moeilijk om dat woord te vervangen waarom nu zo dwars als iemand nu een probleem heeft met dit woord.
Geopatra Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Geopatra is het nu zo moeilijk om dat woord te vervangen waarom nu zo dwars als iemand nu een probleem heeft met dit woord. Waarom wel ? Het is gewone spreektaal en het heeft een andere betekenis dan die ziektes. Met de ziekte heb ik zelf kennis mogen maken, mijn vader, schoonvader etc. overleden eraan, maar dat vormt echt geen beletsel om het werkwoord kankeren gewoon te hanteren , net als - bijna - iedereen overigens. Je komt het in je dagelijkse leven vaak genoeg tegen. Nu staat het op schrift, maar is nog steeds hetzelfde. We moeten niet op alle slakken zout gaan leggen, hoor. Geopatra.
Team Gelaen Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Compleet en volledig off-topic, maar uit de online vandale: kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen Heeft dus niks met enge ziektes te maken en is gewoon ABN. Jan
Aanbevolen berichten