Boekies Sr. Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Door werkzaamheden van de gemeente, lag mijn cache er een tijd uit . Uiteindelijk werd hij naar het archief overgebracht. Ik heb verschillende mailtjes naar "kruimeldief"gestuurd, echter zonder resultaat. Mijn vraag is dus: Hoe krijg ik mijn cache uit het archief??
hesselannema Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Door werkzaamheden van de gemeente, lag mijn cache er een tijd uit .Uiteindelijk werd hij naar het archief overgebracht. Ik heb verschillende mailtjes naar "kruimeldief"gestuurd, echter zonder resultaat. Mijn vraag is dus: Hoe krijg ik mijn cache uit het archief?? Hoelang geleden zijn deze mailtjes verstuurd ik weet uit eigen ervaring dat kruimeldief dagelijks enige 10 tallen dan wel 100 den mailtjes ontvangt. Welke volgen vivo worden behandeld en waar bij vriendelijke strekking ook een positiefe factor kan zijn.
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Door werkzaamheden van de gemeente, lag mijn cache er een tijd uit .Uiteindelijk werd hij naar het archief overgebracht. Ik heb verschillende mailtjes naar "kruimeldief"gestuurd, echter zonder resultaat. Mijn vraag is dus: Hoe krijg ik mijn cache uit het archief?? GCnummer?
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Nou, werd via Twitter op de hoogte gebracht. Werkt hartstikke goed dus. Mail heb ik geen tijd voor en Twitter rammelt wel mee op de achtergrond. Tijdens reviewen kan ik daar zo meelezen of antwoorden. Of soms dom zeuren
jo-anne Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 (bewerkt) Door werkzaamheden van de gemeente, lag mijn cache er een tijd uit .Uiteindelijk werd hij naar het archief overgebracht. Ik heb verschillende mailtjes naar "kruimeldief"gestuurd, echter zonder resultaat. Mijn vraag is dus: Hoe krijg ik mijn cache uit het archief?? Je hebt hem zelf op 26 december gearchiveerd. Kijk HIER maar... Waarschijnlijk was dat dus niet de bedoeling ? 20 mei 2009 bewerkt door jo-anne
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Super al de hulp die ik krijg zowel hier als op Twitter. Nu nog hulp van gc.com en klaar is Kees, huh, Evert.
De Roode Loper Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 ............... en uit het archief, kreeg net een notify
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 Ennnn, weer een geocacher gelukkig gemaakt. Cache is terug uit het archief.
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 ............... en uit het archief, kreeg net een notify Nou, bij mij zegt hij nog steeds dat ie aan het laden is Als ik zo moest reviewen zou het jaren gaan duren. Dit weekend proberen de laatste 60 weg te werken. Super al de hulp die ik krijg zowel hier als op Twitter. Nu nog hulp van gc.com en klaar is Kees, huh, Evert. Wat een snelle service ! Als de eigenaar alles klaar heeft kan hij de cache weer enabelen en dan is de cache weer beschikbaar.
hesselannema Geplaatst 20 mei 2009 Geplaatst 20 mei 2009 ............... en uit het archief, kreeg net een notify Nou, bij mij zegt hij nog steeds dat ie aan het laden is Als ik zo moest reviewen zou het jaren gaan duren. Dit weekend proberen de laatste 60 weg te werken. Twitter is sneller ...he wie heeft dat eerder gezegt oja kruimeldief
Geopatra Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Beste Kruimel, doe dan svp. hetzelfde met : GC1EFEX. Geloof het of niet, maar dezelfde middag dat jij hem archiveerde was ik ter plaatse en heb in overleg met de grondeigenaar de cache herplaatst voor een nieuw fruitseizoen. Overigens: ik ervaar het wel als een probleem om een cache uit het archief te krijgen: je geeft zelf aan dat je email niet leest - en ik kan dat volledig bevestigen - terwijl jij de enige bent die dat werkje moet en kan opknappen.Dat levert wachttijden op van maanden en maanden. Ook een ticket levert niet veel op. Sorry, maar dat gaat natuurlijk niet zo. Desondanks: bij voorbaat dank ! Geopatra.
Boekies Sr. Geplaatst 21 mei 2009 Auteur Geplaatst 21 mei 2009 Door werkzaamheden van de gemeente, lag mijn cache er een tijd uit .Uiteindelijk werd hij naar het archief overgebracht. Ik heb verschillende mailtjes naar "kruimeldief"gestuurd, echter zonder resultaat. Mijn vraag is dus: Hoe krijg ik mijn cache uit het archief?? GCnummer? Het nummer =GC10W3H Inmiddels uit het archief, hartelijk dank, maar staat hij nog steeds op "This cache is temporarily unavailable. " Hoe hef ik deze blokkering op ?.
jo-anne Geplaatst 21 mei 2009 Geplaatst 21 mei 2009 Het nummer =GC10W3HInmiddels uit het archief, hartelijk dank, maar staat hij nog steeds op "This cache is temporarily unavailable. " Hoe hef ik deze blokkering op ?. Als de cache weer helemaal in orde is, rechts bovenaan de pagina klikken op enable listing ?
Aanbevolen berichten