Spring naar bijdragen

Downloaden Waypoint bestanden


Macphisto

Aanbevolen berichten

Ik heb net Easy GPS downgeload, handig programma om waypoints uit te wisselen... scheelt een heleboel werk t.o.v. handmatig invoeren in m'n eTrex Venture. :lol1:

 

Nu probeer ik een waypointbestand van geocaching.com down te loaden, maar dat lukt niet. Ik kom telkens alleen op een informatiepagina over het downloaden ervan, maar het bestand zelf krijg ik niet. Ik heb de Licence Agreement al aanvaard ("Step 1: Groundspeak License Agreement

You have already read and accepted the license agreement."), dus daar ligt het niet aan. Iemand ideeen?

 

:ph34r:

 

Dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou, het kan toch nog ietsjes minder opgelost zijn dan je wellicht denkt....

Die pagina krijg je inderdaad o.a. als je nog niet bent ingelogd via de my-page, dus die eerst bezoeken.

Maar als je te lang zonder activiteit bent ingelogd beland je door een time-out vanzelf in een uitgelogde toestand. (En wat ik nu even uit m'n hoofd doe: volgens mij blijft er bovenaan wel staan dat je bent ingelogd en wat je login-naam is.) Klik je dan op 'download waypoint file', dan kom je op de uitleg pagina die gelijk is aan de pagina die verschijnt bij klikken op 'read about waypoint downloads'. Zelf vind ik dat nogal onlogisch, ik zou niet via twee verschillende links op die pagina uit laten komen: read about = uitleg, download = download. En als die laatste geblokkeerd wordt door wel/niet ingelogd zijn: dan de inlogpagina tonen want dat is het enige wat je dan nog in de weg staat... het inloggen.

Iets soortgelijks kan je overkomen als je aan het loggen bent. Wacht je om één of andere reden te lang met verzenden van je log, en raak je via de time-out uitgelogd, dan wordt je log niet geplaatst.

 

Ik heb ze wel eens op die problemen gewezen, heel strak puntsgewijs om duidelijk te maken dat het reproduceerbaar was. Er kwam een flauw antwoord terug waaruit bleek dat men niet eens de moeite had genomen om het te begrijpen. Het standaard antwoord was namelijk dat ik hun cookies zou blokkeren met m'n firewall en dus niet traceerbaar was bij pagina wisseling. Nou NIET DUS. M'n firewall staat op standje 'laat alle cookies gewoon door', en m'n browser staat alle cookies van geocaching/groundspeak toe (kun je ook zien in de balk onderin). Ten tweede: waarom zou het dan meestal goed gaan en alleen bij wat langere tijd fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

En of je een premiummember bent helpt ook niet. Ik denk dat iedereen er last van heeft.

Een tijd terug is er ook al eens een draadje over geweest. Het is gewoon een vervelende bug.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Zittend op de WC komen de mooiste gedachten bovendrijven,... als drollen in een toiletpot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...