Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag na het cachen de beroemde hamburger tent aan gedaan.

Omdat de vrouwelijke helft niet zoveel eet neemt ze altijd een happy meal,natuurlijk met een speeltje.

Deze keer een stoffen smurf erin,deze was al in de collectie dus wat moet je er dan mee?

Een tafeltje verder zat een klein meisje dus het speeltje aan haar gegeven,ze was er heel erg blij mee.

Dus waarom niet in een cache box?

Ook daar komen kinderen die nog met iets kleins of goedkoop of gratis blij kunnen zijn.

Al dat gezwam van GROTE mensen over wat leuk is gaat vaak niet op.

Overigens spaar ik zelf kleine varkentjes,dus graag heel veel achterlaten in de dozen,kisten of emmers.

Bedankt vast!

Lenie.

Geplaatst (bewerkt)

Wij grabbelen altijd graag in de goodies. En hoewel ik het met mijn voorgangers eens ben dat een eenduidig antwoord niet te geven zal zijn denk ik wel iets over de goodies kwijt te kunnen;

Goodies zijn leuk zolang de kwaliteit goed is. (en goed is niet per se duur) Heel, compleet, schoon dus.

De hoeveelheid afgetrapte kapotte zooi die je soms vind kan denk ik nauwelijks voor iemand interessant of leuk zijn.

Een enkele kaart uit een kaartspel desgewenst doortrokken van vocht, een buttonspeldje zonder button, een gebarsten vierkleurenbalpen en ja, ik heb ooit iemand op het forum een stuk worst horen noemen.

Dergelijke troep wordt soms als een soort afval in een cache achter gelaten. Los van het neerbuigende effect dat iemand zulke zooi achterlaat voor de volgende cachers vind ik dat het ook de kwaliteit van de cache zelf beinvloed. Ik vind liever een schone box met frisse inhoud.

Ik heb altijd een doos met goodies bij me. Wisselende inhoud. De inhoud is echter altijd schoon en droog en van goede staat.

bewerkt door Broosha
Geplaatst

Mijn dochter vindt het altijd erg leuk als er iets te ruilen valt. Als er alleen maar rotzooi inzit of helemaal niets is ze best een beetje teleurgesteld.

En net als de meeste kinderen vind ze het ook leuk om er iets heel kleins uit te halen. Zoals een gum een klein kladblokje of inderdaad een McDonald's speeltje of een oude flippo of zo.

En er zijn genoeg winkels waar je voor onder de Euro wat kleine dingetjes kan halen.

Geplaatst

Al dat gezwam van GROTE mensen over wat leuk is gaat vaak niet op.

Klopt, ik heb twee kids van 7 en 9, en die vinden zelfs de kleine dingetjes prachtig.

Maar het gaat hier niet meer om kleine dingetjes, er wordt gewoon troep in gestopt, waar je helemaal

niets meer mee kan. Wat bezield mensen om dit in een cache te stoppen ?

Van een aangebroken pakje lucifers wordt toch niemand vrolijk .....

Gelukkig is het belangrijkste van het cachen voor de kids nog steeds de 'gekke" plekken en de diertjes die gevonden worden,

dus geen teleurstelling bij de zoveelste meuk cache. :)

Geplaatst

Nou ja, als iemand echt wil weten wat ik dolgraag in een geocache zou willen aantreffen ...

goud-baar-280x125.jpg

Maar ik ben ook tevreden met een mooie coin of leuke, persoonlijke travel bug hoor.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...