Postduif Geplaatst 2 mei 2009 Share Geplaatst 2 mei 2009 Hallo, Van de ene op de andere dag zijn mijn statistieken verandert . Van de plm. 850 hou ik er nu nog maar 360 over, tevens is de lijst first to find ook gewist. Hoe kan dit? mvg. Postduif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 2 mei 2009 Share Geplaatst 2 mei 2009 Ik neem aan dat die ook slachtoffer geworden zijn van mijn actie vorige week zondag. Als het goed is wordt de lijst met founds langzaamaan weer bijgewerkt. Voor de FTF lijst zal ik nog even moeten gaan zoeken waar ik dat kan repareren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 3 mei 2009 Share Geplaatst 3 mei 2009 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 3 mei 2009 Share Geplaatst 3 mei 2009 ftf wordt toch niet meer bijgehouden? :-) Beter geen dan halve statistieken of zo? Inderdaad, die zijn toch verhuisd cq overgedaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 3 mei 2009 Share Geplaatst 3 mei 2009 ftf wordt toch niet meer bijgehouden? :-) Beter geen dan halve statistieken of zo? Inderdaad, die zijn toch verhuisd cq overgedaan ? Uit verscheidene persoonlijke initiatieven is de site metacaching ontstaan. Dat klink wat positiever dan verhuisd of overgedaan, naar mijn mening. Geocaching.nl heeft ook niets verhuisd of overgedaan. Na een discussie in de zomer van 2008 is besloten om geen nadruk meer te leggen op rankings, STF en TTF. Er worden hier zeker nog wel statistieken bijgehouden. Daar doelde de topicstarter op, want hij signaleerde dat er iets mis ging. In bericht 2 heeft hij daar antwoord op gehad. Er is n.l. bij werkzaamheden iets misgegaan en dat wordt nu gerepareerd. Daarom graag weer even on topic; d.w.z. of er over de vraag van de topic starter nog aanvullende antwoorden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Postduif Geplaatst 3 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2009 Bedankt voor jullie informatie, ik vond het al zo vreemd. Via www.drunners.de krijg ik nl wel de juiste informatie ook al loopt deze enkele dagen achter. Neem aan dat het wel weer in orde komt Mvg. Postduif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden