feuntje Geplaatst 5 mei 2009 Geplaatst 5 mei 2009 In onderstaande opmerking kan ik mij wel vinden. Ik heb zulke clips ook gebruikt voor portofoon. echter is mijn ervaring dat je dan toch snel je apparaat verliest. Even zitten om iemand te helpen, opstaan en bonk was ie weer los.Vergeet ook voorla niet m af te doen bij het in de auto stappen. Heel veel plezier ermee Ik hoop dat ie voor jullie wel werkt! Volgens mij hebben veel Geocachers juist goede ervaringen met dit systeem. Dit omdat deze clip ook voor de 60 serie en andere series verkrijgbaar was. Gewoon proberen dan... Waarom: Ik heb voor kijn PDA een leren casing waar dezelfde constructie op zit. Het probleem zit hem er inderdaad in dat als je gaat zitten de klip die aan de riem bevestigd wordt niet tegen deze krachten kan als hij ergens achter blijft haken. Bij mij is dat een aantal keren gebeurd en toen is de klip, die van plastic is, opgesprongen/gebroken. In ieder gavl niet meet te repareren. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben en dat deze constructie ondertussen qua kwaliteit is verbeterd.
speurhond Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Mocht er toch iets gezamelijks besteld worden dan wil ik er ook graag één. Groetjes speurhondje
speurhond Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Mocht er toch iets gezamelijks besteld worden dan wil ik er ook graag één. Groetjes speurhondje
Tornado Bram Geplaatst 7 mei 2009 Geplaatst 7 mei 2009 Ik heb zulke clips ook gebruikt voor portofoon. echter is mijn ervaring dat je dan toch snel je apparaat verliest. Even zitten om iemand te helpen, opstaan en bonk was ie weer los.Vergeet ook voorla niet m af te doen bij het in de auto stappen. Heel veel plezier ermee Ik hoop dat ie voor jullie wel werkt! Volgens mij hebben veel Geocachers juist goede ervaringen met dit systeem. Dit omdat deze clip ook voor de 60 serie en andere series verkrijgbaar was. Gewoon proberen dan... Ook ik heb met die clips regelmatig een portofoon verloren (viel op de grond) en zelfs meerdere keren een gsm. Ik draag de gps dan ook het liefst met de bestaande clip van de gps aan een nekkoord.
keske27 Geplaatst 25 mei 2009 Geplaatst 25 mei 2009 Hallo all, Afgelopen weekeinde op een rommelmarkt geweest en daar lagen zo'n tien belt-clips. Ik wist niet zeker of deze zouden passen op de door ons gebruikte GPSer's?? Maar nu zie ik dat ze exact hetzelfde zijn. Ik had ze waarschijnlijk voor nog geen 2 euro allemaal mee kunnen nemen, maar ja achteraf kijk je een koe in zijn h.l. Groetjes Keske27
Vasc0 Geplaatst 26 mei 2009 Geplaatst 26 mei 2009 Zullen waarschijnlijk niet op de Oregon/Colorado passen!
De Haelder Geplaatst 28 mei 2009 Geplaatst 28 mei 2009 De clip is nu ook in Nederland te bestellen klikkerdeklik Grtz. Larinagu.
walking spirit Geplaatst 8 juni 2009 Geplaatst 8 juni 2009 De clip is nu ook in Nederland te bestellen klikkerdeklik Grtz. Larinagu. Iemand toevallig enig idee hoe lang de levertijd bij deze "klikkerdeklik" is? Is het ene dag besteld en volgende dag in huis. Heb toch spijt dat ik niet zo;n clippie heb gekocht maar ga zaterdag op vakantie en had m graag mee gewild.
jo-anne Geplaatst 8 juni 2009 Geplaatst 8 juni 2009 Iemand toevallig enig idee hoe lang de levertijd bij deze "klikkerdeklik" is? Is het ene dag besteld en volgende dag in huis. Heb toch spijt dat ik niet zo;n clippie heb gekocht maar ga zaterdag op vakantie en had m graag mee gewild. Bij mij was het een paar uurtjes. Ze liggen gewoon op voorraad in Notter. Kosten ? Slechts elf eurootjes. Ik weet niet waar je heen gaat op vakantie, maar misschien moet je even via Notter rijden...
walking spirit Geplaatst 8 juni 2009 Geplaatst 8 juni 2009 Iemand toevallig enig idee hoe lang de levertijd bij deze "klikkerdeklik" is? Is het ene dag besteld en volgende dag in huis. Heb toch spijt dat ik niet zo;n clippie heb gekocht maar ga zaterdag op vakantie en had m graag mee gewild. Bij mij was het een paar uurtjes. Ze liggen gewoon op voorraad in Notter. Kosten ? Slechts elf eurootjes. Ik weet niet waar je heen gaat op vakantie, maar misschien moet je even via Notter rijden... Reis gaat -vanaf Zwolle- naar Zweden. Notter ligt dus niet echt op de route
jo-anne Geplaatst 8 juni 2009 Geplaatst 8 juni 2009 Das mooi nieuws , meteen besteld Dat ik hem binnen een paar uurtjes had betekent dus dat ik hem niet online besteld had... Mijn vader moest voor zijn Zumo naar Notter en heeft er één voor me meegenomen. Maar, geen paniek : Waypoint zegt het volgende : "Bestellingen zullen op werkdagen in de regel binnen 24 uur in huis zijn (mocht een artikel onverhoopt toch niet op voorraad hoor je dat zsm via email)." Moet dus lukken om hem vóór de vakantie in Zwolle te hebben...
Remunj Geplaatst 8 juni 2009 Geplaatst 8 juni 2009 Ik gebruik gewoon de bijgeleverde haak, veel gemakkelijker.
gps_floris Geplaatst 8 juni 2009 Geplaatst 8 juni 2009 Das mooi nieuws , meteen besteld Dat ik hem binnen een paar uurtjes had betekent dus dat ik hem niet online besteld had... Mijn vader moest voor zijn Zumo naar Notter en heeft er één voor me meegenomen. Maar, geen paniek : Waypoint zegt het volgende : "Bestellingen zullen op werkdagen in de regel binnen 24 uur in huis zijn (mocht een artikel onverhoopt toch niet op voorraad hoor je dat zsm via email)." Moet dus lukken om hem vóór de vakantie in Zwolle te hebben... Als ie op voorraad is zal ie wel snel geleverd worden. Wij hebben enkele dagen langer voor vertrek
gps_floris Geplaatst 10 juni 2009 Geplaatst 10 juni 2009 De clip is nu ook in Nederland te bestellen klikkerdeklik Grtz. Larinagu. Iemand toevallig enig idee hoe lang de levertijd bij deze "klikkerdeklik" is? Is het ene dag besteld en volgende dag in huis. Heb toch spijt dat ik niet zo;n clippie heb gekocht maar ga zaterdag op vakantie en had m graag mee gewild. Maandagavond om 23.00 uur besteld en vandaag Woensdag om 14.00 stond de postbode voor de deur Ligt er dus aan hoe laat je zaterdag vertrekt
Aanbevolen berichten