Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik heb met veel pijn en moeite een cache gemaakt het is mijn eerste. en ik wil er graag nog meer maken.

maar heb nog al wat problemen met de engelse taal.

dus ik zoek bij deze wat hulp waar ik zelf echt niet uit kom.

hier onder het probleem.

Cache Issues:

This cache has been archived, but is available for viewing for archival purposes.

This cache has not been reviewed yet. Once it is published, it will be listed on the site. Check the logs to see if the reviewers have left a note for this listing.

wie kan mij helpen

of moet ik gewoon wachten wat ik ook wel lees.

gr

Cache Score

Geplaatst

Kijk even hier voor meer informatie over de cachepagina.

Je heb de cache waarschijnlijk nog niet actief gemaakt, zodat de reviewers die cache nog niet kunnen beoordelen.

cache actief of niet [Yes, this cache is currently active]

Als je een cache formulier invult maar je wilt nog een aantal dingen wijzigen of je bent nog bezig met het goed in orde maken van html, dan kun je het vinkje weglaten. Het weglaten van dit vinkje betekend dat de approvers (nakijkers) van je cache de cache nog niet in hun lijst te zien krijgen. Op het moment dat je helemaal tevreden en klaar bent met je cache pagina, zorg je er natuurlijk wel voor dat het vinkje aan staat.

Noot: Approvers maken je cache vaak inactief als er nog dingen te regelen zijn. Laat dit ook zo staan totdat je antwoordt / uitleg hebt gegeven of voldaan hebt aan de wensen. Doorgaans is in dit soort gevallen ook de naam van je cache veranderd.

Geplaatst
Cache Issues:

This cache has been archived, but is available for viewing for archival purposes.

This cache has not been reviewed yet. Once it is published, it will be listed on the site. Check the logs to see if the reviewers have left a note for this listing.

Als ik het zo bekijk heb je hem niet ter review aangeboden, maar het archief in gegooid nog voordat Kruimel hem kon reviewen en kan alleen Kruimel hem weer uit het archief halen.

Geplaatst

Lijkt mij ook dat het gelijk gearchiveerd is. Geef maar het GCnummer van de cache GCxxxxx De xx staan dan voor cijfers en/of letters.

Kun je gewoon hier posten en dan haal ik het wel tevoorschijn. In je account op gc.com kan ik niet zien of je een cache aan het maken bent.

Geplaatst
Lijkt mij ook dat het gelijk gearchiveerd is. Geef maar het GCnummer van de cache GCxxxxx De xx staan dan voor cijfers en/of letters.

Kun je gewoon hier posten en dan haal ik het wel tevoorschijn. In je account op gc.com kan ik niet zien of je een cache aan het maken bent.

het gaat om Gc 1Q249

maar hoe kom ik aan een account ?

gr

Cache Score

Geplaatst (bewerkt)

het gaat om Gc 1Q249

gr

Cache Score

:P

bewerkt door Attila de Hunt
Geplaatst

het gaat om Gc 1Q249

gr

Cache Score

Kruimel bedoelt dit je GC account :P

Geplaatst

het gaat om Gc 1Q249

gr

Cache Score

Kruimel bedoelt dit je GC account :(

o.k. de Account snap ik waar deze is.

daar heb ik ook het een en ander op geplaatst dat ik een cache heb geplaatst en dat deze nog in afwachting is.

ik hoop echter dat dit zo goed gaat.

:blush:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...