Spring naar bijdragen

Kontributie voor .COM?


GeoDoc

Aanbevolen berichten

Tot mijn :yes: kreeg ik onlangs mail van GEOCACHING.COM met het verzoek hen financieel te ondersteunen. Op zich niet raar, de site ziet er prachtig uit, zal wel veel werk (en $$$) gekost hebben en er zullen een aantal servers staan te draaien. Nergens las ik hier echter wat over. Ze vragen 3$ per maand of 30$ voor een jaar.

 

Is dit zuivere koffie? Betalen er nog andere geocachers aan .COM? Hoe is het .NL beleid in deze?

 

Groet, GeoDoc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben inderdaad Premium Member ad $ 30,-- voor een jaar. Hiermee heb je wat extra handige faciliteiten, zoals de mogelijkheid voor het maken van een Pocket Query, waarmee je de cache-beschrijvingen in eBook formaat in je PDA kunt laden, zodat je je cache-beschrijvingen altijd bij je hebt.

Dat vind ik persoonlijk erg handig. Je leest er hier meer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...Is dit zuivere koffie?...

Het is (naar mijn mening en die van .NL) zuivere koffie.

.COM ziet het als een manier om een gedeelte van de kosten die ze maken terug te krijgen en daar krijg je dan een aantal extra features (mogelijkheden) voor terug.

 

Wil je niet betalen, prima, dan kan je gewoon gebruik maken van .COM, alleen dan zonder de extra mogelijkheden.

 

Hier vind je de info over het 'Premium Membership' (op de .COM site).

 

Wil je wel wat doneren maar niet aan .COM of niet een bepaald bedrag, dan kan je ook .NL doneren (zie ook info helemaal onderaan deze pagina).

 

Groeten remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is nu het verschil "Does not renew" en "Renews annually"

De eerste betekent volgens mij dat het lidmaatschap na een jaar automatisch stopt en je zelf evt. moet verlengen. De tweede betekent dat het lidmaatschap automatisch voor een jaar verlengd wordt.

 

Wat het meest gebruikt wordt: ik heb geen idee ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik ook renew. Dat betekent niets anders dan dat ieder jaar opnieuw 30 dollar van je account wordt afgetrokken, Ofwel van Paypall ofwel van je creditcard. Je blijft gewoon tot wederopzegging lid.

 

Je hebt 2 soorten members op .com Namelijk de Charter Member en de Premium Member. Beide zijn gelijk. De Charters zijn members van het eerste uur en die hebben daardoor 1 klein verschilletje met de Premium members van nu.

Een Charter betaalt nu 30 dollar per jaar en gegarandeerd over 100 jaar ook. Als je dan nog leeft en de site nog bestaat B)

Een premium member moet gewoon bij iedere eventuele prijsverhoging meedoen of stoppen. En.... Je hebt als Charter ook de titel Charter Member en daar willen ze in Amerika wel een moord voor doen :cry:

 

Dus wat er ook gebeurt... Kruimeldief gaat niet overzee naar die cowboyland.

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :yes:I'm a dues paying member of the easily distracted clu-Ooh, look, a bird!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus voor renew heb je dus de juste creditcard nodig. Die aanvaaring heb ik ook als ik mijn virusscaner wil verlengen.en ga ook elk jaar naar de winkel om een nieuwe te kopen. :yes:

In iedergeval bedankt , en voor deze hobby/sport heb ik wel 30$ voor over.

 

Jacco Vechtdal team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...