Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hopelijk kan iemand mij helpen.

De situatie is als volgt. Ik heb een Garmin Oregon 300. En als ik een multiecache doe dan weet ik niet hoe ik de coördinaten van de volgende waypoint kan vinden. Ik heb alle benodigde gegevens in mijn GPS ingelezen en bij de start coördinaten aangekomen moet ik dan loggen dat ik deze gevonden heb en dan klikken op volgende dichtsbijzijnde? Kom ik zo bij de waypoint coördinaten van het volgende punt? Of moet ik die handmatig intikken. Maar dat lijtk mij raar.

Graag hoor ik van iemand hoe ik hiermee om moet gaan.

Groeten GeoVio.

Geplaatst
Hopelijk kan iemand mij helpen.

De situatie is als volgt. Ik heb een Garmin Oregon 300. En als ik een multiecache doe dan weet ik niet hoe ik de coördinaten van de volgende waypoint kan vinden. Ik heb alle benodigde gegevens in mijn GPS ingelezen en bij de start coördinaten aangekomen moet ik dan loggen dat ik deze gevonden heb en dan klikken op volgende dichtsbijzijnde? Kom ik zo bij de waypoint coördinaten van het volgende punt? Of moet ik die handmatig intikken. Maar dat lijtk mij raar.

Graag hoor ik van iemand hoe ik hiermee om moet gaan.

Groeten GeoVio.

Als de maker de extra waypoints goed heeft toegevoegd staan de "children"in je waypoint lijst (waarheen>waypoints>>.....) Meestal worden ze gecodeerd met de begin letters van de cache.

En als ze niet in de tabel op de site er bij staan dan moet je ze handmatig aanmaken.

Succes.

Geplaatst

Oke Thanks!!!!

Dan kan ik ze daar dus vinden. Ga vanavond het direct uitzoeken. Kon me al niet voorstellen dat ik het handmatig in moest voeren!!

Geplaatst

Bij de meeste caches als je een "berekening" moet doen moet je het wèl zelf invoeren. Bij veel oudeere caches moet je het ook zelf invoeren.

Q :thumbup:

Geplaatst
Oke Thanks!!!!

Dan kan ik ze daar dus vinden. Ga vanavond het direct uitzoeken. Kon me al niet voorstellen dat ik het handmatig in moest voeren!!

Over de naamgeving van child waypoints is hier: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=13558 ook al wat geschreven, als je tenminste GSAK gebruikt om de caches op de oregon te krijgen...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...