Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij mijn cache heb ik, uiteraard, toestemming van de gebiedseigenaar. Nu zijn er gesprekken dat het gebied door iemand anders overgenomen gaat worden. Moet ik dan opnieuw toestemming vragen of gaat de toestemming gewoon mee over?

Geplaatst

Je kan altijd contact opnemen met deze man/vrouw welke de toestemmingen nu moet regelen en vertellen dat je al toestemming had. Dan zal het denk ik niet zo'n probleem zijn.

Je kan ook samen met de oude en nieuwe beheerder rond de tafel gaan zitten.

Geplaatst

Als je het zeker wil weten, kun je het beste contact opnemen met Kruimeldief.

Echter, ik denk niet dat je opnieuw toestemming hoeft te vragen. Vaak zul je trouwens niet weten dat een terrein een andere beheerder krijgt.

Maar, als je in de toekomst nog meer caches in dat gebied wil leggen of om evt. problemen in de toekomst te voorkomen, kan ik me voorstellen dat het slim is om alvast eens contact op te nemen met de nieuwe beheerder...........

Geplaatst

Mmmm, misschien een beetje een "long stretch", maar het is in Nederland met vrijwel alles zo geregeld, dat je bij het overnemen van bezit of beheer ook de verplichtingen over moet nemen d.w.z. tot zich een aanvaardbare reden voordoet om deze te wijzigen.

Bij een gebied zou dit kunnen betekenen dat jouw overeenkomst gelding blijft tenzij er bijvoorbeeld een bestemmingswijziging wordt doorgevoerd.

Je mag er in eerste instantie daarom wel vanuit gaan dat jouw afspraken over toestemming nog geldig blijven en op grond hiervan bezwaar maken bij problemen.

Dit gezegd hebbende: het werkt in de praktijk niet altijd zo, dus het lijkt me zinnig om het te controleren en je opnieuw van toestemming te verzekeren.

Dit is gewoon zo'n situatie waarin het belangrijk is om contact te hebben met de beheerder van een gebied en elkaar te blijven informeren. Des te minder kans is er dat je er met kistje en al wordt uitgegooid.

Geplaatst

Je hebt toestemming, en dit kan je aan tonen dan lijkt mij niets aan de hand.

Al denk ik dat het wel goed is om contact op te nemen met de nieuwe beheerder, je kweekt er goodwil mee en je kan zo voorkomen dat als ze er niet van op de hoogte worden gebracht je cache plots is verdwenen.

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties. Over het algemeen komt het overeen met wat mij ook logisch leek.

Bij de beide eigenaren aan tafel meezitten, lijkt me geen optie, ik denk niet dat ze zich daar mee bezig willen houden.

Maar ik twijfel eigenlijk niet aan de toestemming, ook niet bij de nieuwe eigenaar, dus ik zal me daar melden zo snel de overname officieel is.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...