Venniper Cache-zoekers Geplaatst 11 april 2009 Geplaatst 11 april 2009 (bewerkt) Verder wens ik je natuurlijk veel succes met je cache, maar blaas iets minder hoog van de toren. Zullen we eerst eens afwachten tot die cache online komt voor we gaan roepen dat een newby niet hoog van de toren mag blazen? Natuurlijk zal een ervaren cacher hier niet komen vragen naar tips voor verstopplekken maar het siert Jolimama nu juist dat ze daar info naar vraagt want dat is nu juist hetgene waar ze weinig ervaring mee heeft. Weet waar je tekortkomingen liggen zal ik maar zeggen. Roepen dat ze niet hoog van de toren mag blazen zolang je niet eens weet welk muziekstuk ze blaast heeft weinig zin. Wie weet heeft ze wel heel veel inzicht in en kennis van het maken van een goede 'speurtocht' met een supergoed verhaal. Ik ken mensen die heel goed zijn in het maken van speurtochten maar niets weten van geocachen. Ik verwacht niet anders dat ALS die personen gaan cachen ze hele goede caches gaan neerleggen. Jolimama wil alleen niet dat alle potentiële cachelopers haar cache links laten liggen doordat de fietsafstand te groot is of dat er teveel wp's zijn onderweg en vraagt tips voor verstopplekken. Maar nee: jullie (niet alleen jij) breken de beginner af, dat is makkelijker dan afwachten wat de beginner ervan bakt en de beginner eens te helpen met haar tekortkomingen. Het is precies hetzelfde als kotsen op kokertjes naast de snelweg waar Jolimama nu juist niet aan mee doet. Zo lekker makkelijk! 11 april 2009 bewerkt door Venniper Cache-zoekers
Team Firefox Geplaatst 11 april 2009 Geplaatst 11 april 2009 Maar als je veels te ongeduldig ben kan je natuurlijk ook hier op het forum elk wissewasje vragen en met het samenraapsel van andermans opgebrachte opmerkingen pronken, ieder zijn idee van originaliteit. Een cache hoeft echt niet 'origineel' te zijn om 'goed' te zijn. Ik zie die term 'origineel' hier al jaren voorbij fietsen, wat naar mijn mening echt onzin is. Waar het om gaat is dat het een leuke kwaliteitscache wordt wat leidt naar een bijzonder plekje of tijdens een multi langs aardige punten voert.
Casteel Geplaatst 19 april 2009 Geplaatst 19 april 2009 Altijd weer verwonderlijk hoe Barny een topic om zeep kan helpen...
barny Geplaatst 19 april 2009 Geplaatst 19 april 2009 Altijd weer verwonderlijk hoe Barny een topic om zeep kan helpen... Van jou aanvaard ik met trots het complement. Barny ad N51 48.036 E5 21.570 Doe ook even de groeten aan je collega, ik zit nog steeds tegen een pracht schedel aan te kijken;)
Sivota Geplaatst 19 april 2009 Geplaatst 19 april 2009 Mag ik een ieder verzoeken om te stoppen met het reageren om het reageren?
Aanbevolen berichten