haxepaxe Geplaatst 27 maart 2009 Geplaatst 27 maart 2009 Als ik op de button "nieuwste caches" druk komen de nieuwste caches in zicht, maar als ik dan op de kaart nieuwste caches kijk dan blijkt dat daar de laatste tijd caches op te staan die niet in de listing onder de button "nieuwste caches" staan. Voorbeeld: erwtje 112 (GC18NZQ) staat er niet bij en Corvidae (GC1NHHP) staat er pas sinds vanmiddag bij terwijl hij gisteren al is uitgekomen. Wie heeft hier nog meer "last" van. groet Gerrit
Team Gelaen Geplaatst 27 maart 2009 Geplaatst 27 maart 2009 (bewerkt) Welke kaart bedoel je? Als ik kijk staat erwtje er bijvoorbeeld wel op. Edit: en nu ook bij 'nieuw' gekeken, staat hij ook op. Je zoomt wel voldoende in? Er zit een maximum op het aantal caches dat er tegelijk op past. Jan 27 maart 2009 bewerkt door Team Gelaen
De Wijngemachtigde Geplaatst 27 maart 2009 Geplaatst 27 maart 2009 (bewerkt) Wat nog wel eens wil gebeuren is dat de datum van plaatsen nog op de datum is waarop de legger de cache ter publicatie aanbood. Als dat onverhoopt niet wordt gewijzigd (courtesy van Kruimel) staat hij dus verderop in de lijst. Ikzelf heb wel eens per ongeluk 2007 ipv 2008 in de datum gezet. Dan staat ie helemaal ver... Zodra de datum is aangepast staat hij weer op zijn juiste positie. Dat is waarschijnlijk dus gebeurd net voordat je hem toch kon zien. Denk ik dus. 27 maart 2009 bewerkt door De Wijngemachtigde
haxepaxe Geplaatst 27 maart 2009 Auteur Geplaatst 27 maart 2009 Welke kaart bedoel je?Als ik kijk staat erwtje er bijvoorbeeld wel op. Jan Als je op "cache kaarten"drukt en dan "nieuw". De beide caches staan hier wel op maar erwtje 112 staat niet in de lijst van nieuwste caches. Gerrit
Team Gelaen Geplaatst 27 maart 2009 Geplaatst 27 maart 2009 Welke kaart bedoel je?Als ik kijk staat erwtje er bijvoorbeeld wel op. Jan Als je op "cache kaarten"drukt en dan "nieuw". De beide caches staan hier wel op maar erwtje 112 staat niet in de lijst van nieuwste caches. Gerrit aiaiai, schaam, schaam. Niet goed gelezen. Anyway, hij staat er wel tussen, maar pas op pagina 4. Wellicht inderdaad een gevalletje geweest van de verkeerde datum.
haxepaxe Geplaatst 27 maart 2009 Auteur Geplaatst 27 maart 2009 (bewerkt) Het blijft reemd, beide staan nu inmiddels in de lijst. Gerrit 27 maart 2009 bewerkt door haxepaxe
ET4FR & CO Geplaatst 27 maart 2009 Geplaatst 27 maart 2009 Op de lijst staan de cache's altijd gesorteerd op cachenummer per reviewdatum. Dus als je een cache al een tijdje in behandeling hebt zeg maar zal hij als één van de eerste van die datum verschijnen. Met het Erwtje was dat dus ook zo
williex Geplaatst 27 maart 2009 Geplaatst 27 maart 2009 er zijn nog steeds caches die al een half jaar online zijn niet zichtbaar
De Wijngemachtigde Geplaatst 27 maart 2009 Geplaatst 27 maart 2009 er zijn nog steeds caches die al een half jaar online zijn niet zichtbaar Worden weinig gevonden lijkt me...
Voortrekkers Geplaatst 27 maart 2009 Geplaatst 27 maart 2009 er zijn nog steeds caches die al een half jaar online zijn niet zichtbaar Welke dan bijvoorbeeld?
De Wijngemachtigde Geplaatst 27 maart 2009 Geplaatst 27 maart 2009 Nou deze GC1GZF7GC1KODQ Begrijp niet wat je bedoelt. GC1GZF7 staat gewoon tussen de caches op http://www.geocaching.com/seek/nearest.asp...=GO&start=0 Namelijk op pagina 63: 17 oktober 2008
Aanbevolen berichten