redcorner Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 Ik heb een probleem met mijn cache pagina GCKKPZ. Ik heb geprobeerd een geodo'r icoon toe te voegen aan de cachepagina. Dat lukte op zich wel, maar de orginele tekst werd weergegeven zonder spaties en tussenruimten. Om dit op te lossen moest ik de orginele tekst in HTML-bestand weergeven. Dit lukte mij niet om dit van "Word" naar HTML over te zetten. Na wat proberen met andere bestanden heb ik waarschijnlijk een verkeerd bestand ingekopiëerd. Dit had tot gevolg dat de pagina vastgeslagen was en ik er niks meer aan kan wijzigen. Kan mij iemand verder helpen?
petervw Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 Ik heb een probleem met mijn cache pagina GCKKPZ. Het lijkt me niet dat DEZE (GCKKPZ) cache van jou is of wel? Post anders eens wat van je html code.
Bloodwoosj Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 Zo te zien een 1 vergeten in de GC code. Probeer deze link eens GC1KKPZ
pa3fus Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Na wat proberen met andere bestanden heb ik waarschijnlijk een verkeerd bestand ingekopiëerd. Dit had tot gevolg dat de pagina vastgeslagen was en ik er niks meer aan kan wijzigen. Zoals de cacheomschrijving er nu uit ziet is er inderdaad een of andere binaire file in de html tekst komen te staan. Je geeft aan dat wijzigen niet meer lukt, maar ik zou zeggen probeer het gewoon nog eens. Desnoods op een andere pc. Ik hoop voor je dat je de html tekst van de cache nog ergens bewaard hebt, want alles wat er nu nog staat is ,afgezien van het begin, een rommeltje. Mocht het niet lukken dan zou misschien 1 van de in nl aanwezige reviewers er nog iets mee kunnen door de rommel te verwijderen, anders blijft er niets anders over dan de listing op .com zelf aan te laten pakken. Succes Jan-Willem.
Beukenootje Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 [ik hoop voor je dat je de html tekst van de cache nog ergens bewaard hebt, want alles wat er nu nog staat is ,afgezien van het begin, een rommeltje. het lijkt meer op Koeterwaals
Team Firefox Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Om dit op te lossen moest ik de orginele tekst in HTML-bestand weergeven. Dit lukte mij niet om dit van "Word" naar HTML over te zetten. De bekende ruzie tussen Word en HTML-taal Probeer eens op te maken vanuit Kladblok, dat moet lukken.
redcorner Geplaatst 24 maart 2009 Auteur Geplaatst 24 maart 2009 Dank Jan-Willem voor informatie! Door een recentere computer te gebruiken met een groot werkgeheugen heb ik de wazige HTML tekst kunnen verwijderen. Nu nog proberen het "Word bestand" omzetten naar HTML. Hopelijk lukt het via de kladblok. Redcorner
geo_taz Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 (bewerkt) Of kijk eens naar een (gratis) HTML editor als NVU. Echt een aanrader! Hier meer informatie en te downloaden 24 maart 2009 bewerkt door geo_taz
redcorner Geplaatst 24 maart 2009 Auteur Geplaatst 24 maart 2009 Dank je geo_taz voor je hulp, dankzij je hulp is het gelukt om de tekst in HTML te krijgen. Nu de pagina weer goed in de lucht is kan iedereen weer genieten van de Dommelbeemden, zeker in het voorjaar meer dan de moeite waard. Redcorner
Aanbevolen berichten