Spring naar bijdragen

Trip & Waypoint Manager Software


jolimama

Aanbevolen berichten

Ik heb een Garmin etrex H gekocht met computerkabel helaas na veel proberen er maar iets mee op mijn computer te kunnen doen kom ik er achter dat ik Trip & Waypoint Manager software nodig heb. :doctor: Is er iemand die het voor mij heeft?

Ik wil er natuurlijk voor betalen maar de 40 euro die het nieuw kost is mij echt te duur.

Groeten Linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een Garmin etrex H gekocht met computerkabel helaas na veel proberen er maar iets mee op mijn computer te kunnen doen kom ik er achter dat ik Trip & Waypoint Manager software nodig heb. :doctor: Is er iemand die het voor mij heeft?

Ik wil er natuurlijk voor betalen maar de 40 euro die het nieuw kost is mij echt te duur.

Groeten Linda

Volgens mij heb nog wel een (originele!) cd liggen, die ik nooit gebruikt heb. Die mag je van me hebben. Maar wat wil je er precies mee? Want zo bijzonder is T&W manager niet. :D

 

Mocht je een gratis alternatief ook OK vinden, kijk dan eens hier eens naar de kaarten van het Open Streetmap project, met verschillende kaarten voor Nederland. Om ze in je Garmin te laden is Mapsource erg handig. Lees hier hoe je daar gratis en voor niks (én voledig legaal!) aan kunt komen. :ph34r:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Garmin etrex H gekocht met computerkabel helaas na veel proberen er maar iets mee op mijn computer te kunnen doen kom ik er achter dat ik Trip & Waypoint Manager software nodig heb. :doctor: Is er iemand die het voor mij heeft?

Ik wil er natuurlijk voor betalen maar de 40 euro die het nieuw kost is mij echt te duur.

Groeten Linda

Volgens mij heb nog wel een (originele!) cd liggen, die ik nooit gebruikt heb. Maar wat wil je er precies mee? Want zo bijzonder is T&W manager niet. :D

 

Mocht je een gratis alternatief ook OK vinden, kijk dan eens hier eens naar de kaarten van het Open Streetmap project, met verschillende kaarten voor Nederland. Om ze in je Garmin te laden is Mapsource erg handig. Lees hier hoe je daar gratis en voor niks (én legaal!) aan kunt komen. :ph34r:

 

Zonder deze software kan ik niets met mijn Garmin op de computer doen.

Daarom zou ik er heel erg blij mee zijn.

Laat mij weten hoeveel je er voor wil hebben.

Ik zit nu namelijk met een GPS met computer kabel en ik kan niets er mee op de computer.

 

Groeten Linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nu namelijk met een GPS met computer kabel en ik kan niets er mee op de computer.

Als het er enkel om gaat om waypoints (voor geocaching) op je gps te zetten, dan is EasyGps ook een handig, gratis én veelgebruikt pakketje.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het pakketje ligt klaar om verstuurd te worden.

 

Toch nog even een vraagje aan de meelezers met ook een Etrex H:

Welke pakketjes gebruiken jullie voor het inlezen en uploaden van coördinaten enz., buiten Trip & Waypoint manager ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het pakketje ligt klaar om verstuurd te worden.

 

Toch nog even een vraagje aan de meelezers met ook een Etrex H:

Welke pakketjes gebruiken jullie voor het inlezen en uploaden van coördinaten enz., buiten Trip & Waypoint manager ?

 

Bedankt goede vraag daar heb ik zelf niet meer aan gedacht om te vragen.

 

Linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het pakketje ligt klaar om verstuurd te worden.

 

Toch nog even een vraagje aan de meelezers met ook een Etrex H:

Welke pakketjes gebruiken jullie voor het inlezen en uploaden van coördinaten enz., buiten Trip & Waypoint manager ?

 

De vraag van Peetee gaat verder in dit draadje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het pakketje ligt klaar om verstuurd te worden.

 

Toch nog even een vraagje aan de meelezers met ook een Etrex H:

Welke pakketjes gebruiken jullie voor het inlezen en uploaden van coördinaten enz., buiten Trip & Waypoint manager ?

 

De vraag van Peetee gaat verder in dit draadje...

De link is doodlopend ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...