knoalster Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Op 1 november dus, na het Snert Event, gaat de Stroomdal route (fietsroute met 24 caches in oost gronigen) in het archief. Het onderhoud van deze en nog twee fiets routes, wordt ons dan te veel. Daarom doen we de oudste route dan maar in het archief. De Knoalsters.
GrijsBaard Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Dan moet ik maar snel Stroomdal afmaken. Hoef er gelukkig nog maar een paar, dus dat wel wel lukken de komende tijd. Jammer dat ie gearchiveerd wordt, maar snap het wel.
Peet en Jop Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Is er geen mogelijkheid om hem door iemand te laten adopteren? Archiveren is toch jammer....
ET4FR & CO Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Ik heb de meeste al gehad, dus zal eens kijken wanneer ik hem af kan maken. Adopteren is natuurlijk een mogelijkheid, maar er liggen in dat gebied genoeg cache's en misschien komt er dan weer plek voor wat nieuws.
ingrid Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Begrijpelijk om hem te archiveren, maar toch ook weer erg jammer. Zelf van de zomer de stroomdalroute gefietst (op de bonuscache na) en hier erg van genoten! Nog bedankt!
zoekbaars Geplaatst 18 maart 2009 Geplaatst 18 maart 2009 Begrijpelijk, maar vooral erg jammer dat deze prima (fiets-)cache in het archief moet belanden. Het is een aanrader voor iedere cache-liefhebber om deze tocht te doen. Het zou echt goed zijn indien een Noorderling deze cache zou willen adopteren. Wij wonen helaas te ver weg (Noord-Holland). Zoekbaars
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden