Spring naar bijdragen

Veel Caches


cirkel

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Wij willen over enige weken het Harzgebergte met met onze camper gaan verkennen, en natuurlijk veel cache.

Omdat wij niet precies weten waar we terecht zullen komen, wil ik zoveel mogelijk caches meenemen op de computer.

Nu weet ik dat een pocket query maar 500 caches ankan.

Hoe kan ik op een slimme manier toch veel caches tot mijn bechikking krijgen en nog overzicht behouden ook.

Ik heb een internet onderweg, maar wel een computer en een printer.

Bedankt Cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kunt een aantal PQ's aanmaken en die allemaal in je GSAK database laden. Net zo als dat mensen alle caches van Nederland in hun GSAK hebben. Je mag dagelijks 5 PQs ontvangen van gc.com, en dat hoeven niet allemaal de zelfde te zijn. Dus per week 7 x 5 = 35 PQs, ofwel 17500 caches :dribble: Dat lijkt me toch wel genoeg :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 keer 500 caches is 2500 caches (max) per dag via PQ's...

 

Er van uitgaande dat je de Hartz in Niedersachsen bedoelt, kun je bijvoorbeeld opteren om PQ's aan te maken alleen in Niedersachsen. Als je op de pocket query pagina naar halverweg scrolt, zie je een vak met landen (countries) en een vak met States / Provinces. Bij de "N" staat Niedersachsen. Klik, en je krijgt alleen caches in... inderdaad: Niedersachsen. Zorg wel dat het "bolletje" voor States / Provinces aan staat, anders mis je alsnog de filter.

 

En dan kun je inderdaad beginnen met op datum van plaatsing te gaan filteren: Tussen 1 januari 1994 (haha) en 31 oktober 2004 vind je dan 470 caches. Je 2e query begint dan op 1 november 2004, en ja gaat dan net zo lang de einddatum verplaatsen tot je (om en na)bij de 500 bent.

 

Suk6 !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij doen het meestal als volgt als we met de camper weggaan:

 

We hebben PQ's waarin we een straal rond een bepaalde plaats inzetten. We kijken dan tot hoever die komt en maken dan een nieuwe PQ aan voor een plaats wat nog net in die ring past. Zo kan je een bepaalde route naar de Harz doen. De PQ's laad ik dan in GSAK in een bepaalde database.

 

Henk, mocht je meer willen weten, stuur dan maar even een e-mail of PB via het camperforum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...