norskk Geplaatst 11 maart 2009 Geplaatst 11 maart 2009 Hallo, Ik heb sinds kort een Oregon en nu zoek ik al een tijdje naar de knop Trackback. Voor de Oregon had ik een Etrex Vista C en als ik dan een track had geladen via Gpstracks of zo'n bestand en ik wilde die track lopen in tegengestelde richting of ik had gewoon een willekeurige route gelopen en deze als track opgeslagen en dan terug wou naar de auto, gebruikte ik het commando trackback. Wie weet hoe dat nu gaat op de Oregon? Groetjes Norskk.
KarelKraak Geplaatst 11 maart 2009 Geplaatst 11 maart 2009 Je kan op de Oregon tracks kiezen onder de 'Where to?' (Waarheen?) knop. Als je dan de actieve track kiest, wordt de groene 'Go' knop op de kaart een 'Tracback' (foutje in de software?) knop.
Team DeLammetjes Geplaatst 12 maart 2009 Geplaatst 12 maart 2009 (bewerkt) Je kan op de Oregon tracks kiezen onder de 'Where to?' (Waarheen?) knop. Als je dan de actieve track kiest, wordt de groene 'Go' knop op de kaart een 'Tracback' (foutje in de software?) knop. Onder de knop "track beheer" ook een track selecteren en dan kiezen voor de mogelijkheid "copy reversed", dan krijg je er een track bij in omgekeerde volgorde. En die kan je dan kiezen onder de "waarheen" knop. Zo kan je dus ook andere dan alleen de actieve track in omgekeerde volgorde lopen. Overigens is me dit niet eerder opgevallen, ik heb wel sw versie 2.93 er op gezet, wellicht een net nieuwe optie? In ieder geval is "copy reversed" nog niet vertaald, ik heb de taal wel op NL staan... 12 maart 2009 bewerkt door Team DeLammetjes
norskk Geplaatst 12 maart 2009 Auteur Geplaatst 12 maart 2009 Je kan op de Oregon tracks kiezen onder de 'Where to?' (Waarheen?) knop. Als je dan de actieve track kiest, wordt de groene 'Go' knop op de kaart een 'Tracback' (foutje in de software?) knop. Onder de knop "track beheer" ook een track selecteren en dan kiezen voor de mogelijkheid "copy reversed", dan krijg je er een track bij in omgekeerde volgorde. En die kan je dan kiezen onder de "waarheen" knop. Zo kan je dus ook andere dan alleen de actieve track in omgekeerde volgorde lopen. Overigens is me dit niet eerder opgevallen, ik heb wel sw versie 2.93 er op gezet, wellicht een net nieuwe optie? In ieder geval is "copy reversed" nog niet vertaald, ik heb de taal wel op NL staan... Hallo Team DeLammetjes, bedankt voor de uitleg en ik ga het vandaag even uitproberen. Ik was al een tijdje aan het zoeken naar dit, maar had bij mezelf al gedacht, dat je daarvoor de knop "copy reversed" kon gebruiken, maar wist het niet zeker, dus zodoende de vraag en nogmaals bedankt. Team Norskk.
norskk Geplaatst 12 maart 2009 Auteur Geplaatst 12 maart 2009 Je kan op de Oregon tracks kiezen onder de 'Where to?' (Waarheen?) knop. Als je dan de actieve track kiest, wordt de groene 'Go' knop op de kaart een 'Tracback' (foutje in de software?) knop. Onder de knop "track beheer" ook een track selecteren en dan kiezen voor de mogelijkheid "copy reversed", dan krijg je er een track bij in omgekeerde volgorde. En die kan je dan kiezen onder de "waarheen" knop. Zo kan je dus ook andere dan alleen de actieve track in omgekeerde volgorde lopen. Overigens is me dit niet eerder opgevallen, ik heb wel sw versie 2.93 er op gezet, wellicht een net nieuwe optie? In ieder geval is "copy reversed" nog niet vertaald, ik heb de taal wel op NL staan... Bij mij staat SOFTWARE VERSION 2.80 op de oregon. Dus er is een latere versie en waar kan ik die vinden? Team Norskk
GrijsBaard Geplaatst 12 maart 2009 Geplaatst 12 maart 2009 ik doe het als volgt: Op de plek waar ik mijn auto zet maak ik een waypoint aan met de naam, hoe kan het anders, auto Wil ik weer naar de auto, dan lukt dat op deze manier erg makkelijk en soms zelfs sneller dan een rondje weer terug te moeten lopen. (niet dat zoiets erg is hoor)
norskk Geplaatst 12 maart 2009 Auteur Geplaatst 12 maart 2009 ik doe het als volgt:Op de plek waar ik mijn auto zet maak ik een waypoint aan met de naam, hoe kan het anders, auto Wil ik weer naar de auto, dan lukt dat op deze manier erg makkelijk en soms zelfs sneller dan een rondje weer terug te moeten lopen. (niet dat zoiets erg is hoor) Ja dat doe ik ook zo als ik zo'n soort wandelingetje maak, maar wij lopen het Pieterpadmomenteel en lopen dit van Zuid naar Noord, terwijl de tracks in GPS tracks zijn gemaakt van Noord naar Zuid. Dus vandaar dat ik de track andersom moet kunnen lopen en navigeren. Gr. Norskk
pa-ul`s blister Geplaatst 12 maart 2009 Geplaatst 12 maart 2009 Bij mij staat SOFTWARE VERSION 2.80 op de oregon. Dus er is een latere versie en waar kan ik die vinden? Team Norskk Ik heb het zojuist gedownload van; http://www8.garmin.com/support/download_de...d=4397#Instruct
Team DeLammetjes Geplaatst 12 maart 2009 Geplaatst 12 maart 2009 Bij mij staat SOFTWARE VERSION 2.80 op de oregon. Dus er is een latere versie en waar kan ik die vinden?Team Norskk Ik heb het zojuist gedownload van; http://www8.garmin.com/support/download_de...d=4397#Instruct Zijn de SW versies voor de 300 en de 400 gelijk? Ik neem altijd de 300 (omdat ik een 300 heb), te lui om uit te zoeken of ik ook de 400 zou kunnen gebruiken...
Remunj Geplaatst 12 maart 2009 Geplaatst 12 maart 2009 Bij mij staat SOFTWARE VERSION 2.80 op de oregon. Dus er is een latere versie en waar kan ik die vinden?Team Norskk Ik heb het zojuist gedownload van; http://www8.garmin.com/support/download_de...d=4397#Instruct Zijn de SW versies voor de 300 en de 400 gelijk? Ik neem altijd de 300 (omdat ik een 300 heb), te lui om uit te zoeken of ik ook de 400 zou kunnen gebruiken... Bij mijn weten is de software van de 300 en 400 gelijk.
Aanbevolen berichten