Spring naar bijdragen

Waar Ga Ik Vandaag Met Mijn Gps Op Pad?


Aanbevolen berichten

Vandaag zag ik dat de forumregels weer een update hebben gehad, natuurlijk meteen gelezen. En wat zag ik:

 

Deze regels zijn er om dit forum voor jong en oud een leuk verblijf te maken, om elkaar op een sociale manier te informeren over geocaching en alles wat daarbij hoort.

 

Nou, dan heb ik nog wel wat. Bij de 'buren' is het allang gemeld en eigenlijk vind ik dat we de GC'ers onder de cachers niet mogen achterstellen. Speciaal voor jullie een aankondiging in de poëtische stijl, elke cachingsite heeft zo z'n eigenaardigheden ;-) .

 

waar ga ik vandaag met mijn GPS op pad?

waar vind ik precies die ene leuke schat?

wie o wie vertelt me dat?

...

moeilijk hoef ik het mezelf niet te maken

er is via GC altijd aan een cache te raken

toch heb ik het idee dat ik soms iets mis

als ik alleen maar hier kijk wat er is -

caches kun je ook bij de 'buren' vinden

alleen moet je dan de data verbinden

concurrentie? nee, collega's moeten het zijn

het cacherswereldje is toch maar klein -

iets wat velen al lang wensen

nu voor alle 'caching'-mensen

geocaching zonder grenzen

...

nieuwsgierig? zoek dan de url die is verborgen

lees van boven naar benee en kijk binnen bij de caching-trend van morgen

 

Mmm, tja, dichten zoals TP kan ik niet maar hopelijk is ook mijn bedoeling duidelijk.

 

Groetjes, Fangorn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En in regel 8 staat dit: Avatars, handtekeningen, bijlages en banners mogen geen reclame bevatten, commerciële websites promoten, geluiden bevatten of verwijzingen naar andere caching sites bevatten. En ja het is onduidelijk neergezet, maar wij hebben ook vorige week aangekondigd om in discussie met elkaar te gaan als team over het toestaan van links etc. naar andere sites. Ik weet het, het duurt allemaal te lang, maar toch zul je nog even moeten wachten op het besluit dat wij hierover spoedig zullen nemen.

 

Marit

 

 

O ja, en doe mij een plezier. Zet nou niet steeds links en boodschappen neer of open niet om de dag een ander draadje

(hoe dichterlijk ook). Scheelt de modjes een hoop tijd, waardoor we de hiervoor genoemde discussie kunnen voortzetten. En het punt is wel gemaakt hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...