ensingg Geplaatst 21 februari 2009 Share Geplaatst 21 februari 2009 Hoi, Als geocacher, maar nu als beginnende kiter (matrassen en delta's) ben ik op zoek naar een stukje grasland waar ik af en toe mijn vliegers kan oplaten. Als geocachers kom je overal, dus vandaar mijn verzoek hier. Waar moet het aan voldoen? - open veld, liefst in ruime omgeving geen hoge hindernissen/gebouwen die de wind verstoren - geen verkeer - geen dieren - moet toch wel iets van minimaal 100x100m zijn denk ik, maar meer is beter - droog en vlak Mocht je een leuk plekje weten laat het me weten. Bij voorkeur met naam of telefoonnummer van de eigenaar. Bij voorbaat dank, Gert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 21 februari 2009 Share Geplaatst 21 februari 2009 Bedoel je in de stad Groningen, of de provincie Groningen? In ieder geval weet ik dat een vroegere stagiaire van me vaak naar Lauwersoog ging om te kiten. Zou een bekende kite-plek zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ensingg Geplaatst 21 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2009 Bedoel je in de stad Groningen, of de provincie Groningen? In ieder geval weet ik dat een vroegere stagiaire van me vaak naar Lauwersoog ging om te kiten. Zou een bekende kite-plek zijn. Klopt, maar dat is best een stukje rijden. Liever dichter bij Groningen, Slochteren, Hoogezand ergens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quaerens Geplaatst 21 februari 2009 Share Geplaatst 21 februari 2009 Met alle respect, maar een leeg stukje grasland moet in Groningen wel te vinden zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putput2 Geplaatst 21 februari 2009 Share Geplaatst 21 februari 2009 Kijk hier eens.... http://www.vliegerforum.nl/index.php?showt...mp;hl=groningen Putput2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 21 februari 2009 Share Geplaatst 21 februari 2009 Leuk dat je als geocacher ook aan het kite oplaten geslagen bent, maar wat heeft je vraag met geocachen te maken? Marit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 21 februari 2009 Share Geplaatst 21 februari 2009 Wat heeft dit met Geocachen te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 21 februari 2009 Share Geplaatst 21 februari 2009 Ik zie nu dat de topicstarter al naar een ander forum is verwezen. Draadje gaat toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten