norskk Geplaatst 18 februari 2009 Share Geplaatst 18 februari 2009 (bewerkt) Hallo mensen, Wij hebben een probleem. Mijn dochter (team Country) wil zich graag aanmelden op dit forum, maar haar hotmailadres wordt niet geaccepteerd. Ze heeft al een ander g-mail adres aangemaakt, maar ook dat wordt niet geaccepteerd. Wie weet hoe dit kan en wat we eventueel moeten doen. Ik (Team Norskk) heb ook een g-mailadres en dat werkt gewoon wel Gr. Ingrid Team Norskk PS: in www.geocaching.com is het wel mogelijk om aan te melden en ook met het hotmail adres. 18 februari 2009 bewerkt door norskk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 18 februari 2009 Share Geplaatst 18 februari 2009 Dat klopt: dat kan niet...Deze vraag is al eens vaker aan de orde geweest op dit forum. Wij hebben in het verleden veel problemen gehad met deze gratis adressen (wat spam betreft ed.). Oplossing: gewoon even een ticket aanmaken via de hoofdpagina van .nl, mbv de Contact Us. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 18 februari 2009 Share Geplaatst 18 februari 2009 een sub e-mail adres aanmaken op de site van je provider Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 19 februari 2009 Share Geplaatst 19 februari 2009 een sub e-mail adres aanmaken op de site van je provider http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 20 februari 2009 Share Geplaatst 20 februari 2009 hm, dat laatste lijkt me nog (veel) erger/vervelender dan een hotmail account voor de beheerders. Dan creeer je dus (in principe) een forumaccount waar geen mailadres aanhangt na 10 minuten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mon-Roe Geplaatst 20 februari 2009 Share Geplaatst 20 februari 2009 Is alleen voor de registratie en daarna kan je in je profiel je hotmail adres of gmail adres neer zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 20 februari 2009 Share Geplaatst 20 februari 2009 Is alleen voor de registratie en daarna kan je in je profiel je hotmail adres of gmail adres neer zetten. Ja, dat snap ik, daarom zet ik ook 'in principe' erbij. Wat ik wil aangeven is dat ik als ik beheerder was, die adressen ook zou weigeren. Zoals al aangeven is een mailtje al voldoende om via een hotmail/gmail adres aangemeld te worden. Ik bedoel, als meer dan 90% van alle mail spam is, moet je wat he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 20 februari 2009 Share Geplaatst 20 februari 2009 Zoals al aangeven is een mailtje al voldoende om via een hotmail/gmail adres aangemeld te worden. Ik bedoel, als meer dan 90% van alle mail spam is, moet je wat he. Klopt! Een mailtje/ticket is al voldoende... Daarnaast die fictieve email zal ook niet altijd helpen, aangezien het geen geautomatiseerd proces is en alle adressen/ip's gecontroleerd worden met de 'hand' ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 20 februari 2009 Share Geplaatst 20 februari 2009 Of een forward adres van Moerstaal gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden