Spring naar bijdragen

Coördinaten-checker


Welke coördinatenchecker gebruik je?  

112 leden hebben gestemd

  1. 1. Als eigenaar van de cache

    • Nooit
      60
    • Geochecker
      41
    • Evince
      12
  2. 2. Als oplosser van een puzzel. Welke heeft je voorkeur

    • Nooit
      17
    • Geochecker
      84
    • Evince
      18
  3. 3. Moeten er bij mysteries verplicht een coördinatenchecker komen?

    • Ja
      53
    • Nee
      60


Aanbevolen berichten

Ik ken geen enkele geocacher die een eind gaat rijden voor 1 enkel oppikkertje.

Nu dus wel, aangenaam :thumbup:

(Want meer is het niet met een checker)

Elke opgeloste mystery is per definitie een oppikker? Zo lust ik er nog wel een paar.

Je mag er best wel eens 1 missen hoor !

Dat gebeurt ook vaak genoeg. Maar ik zoek liever een uur op de juiste plek zonder de cache te vinden dan een half uur op een plek waar niks ligt.

Er is niets wat zo goed frusteert en motiveert als een keer een cache niet vinden, die anderen wel vonden !

Deels waar; als beide op de juiste plek zoeken wel.

Blijkbaar frustreert en motiveert jou dit wel maar ervaart niet iedereen het hetzelfde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb geochecker net ingevoerd in de cachepagina van een cache waar ik mee bezig ben. Maar gc.com ondersteunt geen links meer in de cacheomschrijving? (ja heb gebruik html aangevinkt). Als het niet meer mogelijk is om links in de cache omschrijving op te nemen is de waarde van geochecker een stuk gedaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals zoveel dingen, geldt ook hier: Als je de checker niet wilt gebruiken.... ja zeg het maar... NIET gebruiken dus. Goedzo. Ik word een beetje triest van dat gedoe. Laat ieder toch in zijn/haar waarde met elke cache die gelegd is. Als de cache is goedgekeurd, dan moet men niet verder zeuren. Dit geldt ook voor de cacher. Wil je geen checker? Niemand zet een mes op je keel om dat programma te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen is zijn/haar eigen coordinatenchecker.

 

Coordinaten checken voor Dummies:

je gaat naar de coordinaten die je hebt berekend. Liggen deze:

 

a) midden in een meer (uitzonderingen daargelaten)

b middenop een NAVO basis

c) in de tuin van een ambassade

d) op een andere onwaarschijnlijke plek

 

Dan heb je vermoedelijk niet de goede coordinaten. Je coordinatencheck geeft rood licht.

Is de plek vrij logisch, voldoet aan de hint, er zijn zoeksporen: mogelijk de goede plek. Zoek. Vindt je de cache, groen licht!

 

Vindt je de cache niet, niet goed gerekend OF niet goed gezocht.....

 

:thumbup:

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geochecker net ingevoerd in de cachepagina van een cache waar ik mee bezig ben. Maar gc.com ondersteunt geen links meer in de cacheomschrijving? (ja heb gebruik html aangevinkt). Als het niet meer mogelijk is om links in de cache omschrijving op te nemen is de waarde van geochecker een stuk gedaald.

Ik heb er gisteren ook mee lopen stoeien. Het lijkt dat hij de <a en </a> weghaalt. Op een gegeven moment wat het (zonder plaatje) wel gelukt maar toen wilde ik de tekst van het linkje aanpassen. Toen mislukte het weer?? Het is mij onduidelijk wat hier gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...