Spring naar bijdragen

Toevallig Gevonden


freak

Aanbevolen berichten

hoi allemaal!!

ik was vandaag samen met een maat van mij met onze metaal detector,s in het bos aan het zoeken.

toen ik een piep kreeg en wat ging graven vond ik een muntie kistje.

er stond het adres (adres verwijderd door moderator) op.

uiteraard hadden we gekeken naar de inhoud van het kistje,er zaten wat kinder dingetjes in en een geplastfiseerde brief wat het was.

ook een zakje met een log boekje.

daar hebben we de datum in gezet en hoe we hem gevonden hadden.

we hebben onze forum namen van de site waar wij onze vondsten posten er in gezet samen met de link naar onze site.

kweet niet of het mag zo,en anders haal um maar weer weg http://www.pieppiep.nl/forum/

hier vind je het verhaal hoe we jullie kistje gevonden hebben.

we hebben er wat bodemvondsten van ons bij in gedaan en het vervolgens weer afgesloten en terug gezet,afgedekt met wat bladeren net zoals ik hem bij toeval gevonden had.

dus er zijn meer manieren om jullie dingetjes te vinden,ik vond dit een leuk idee en heb me hier ingelogt om deze post te zetten en voor geval we ooit nog us ergens anders zoiets vinden.

grtz freak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:thumbup:

 

Geinig dat je de cache zo gevonden hebt!! Heb een paar collega's die ook helemaal verslaafd zijn aan het zoeken met metaaldetecors en ook op het pieppiep forum aanwezig zijn.

 

Leuk dat je hier post! Ennuh zie je snel weer..

 

 

 

p.s. De Link van je vondst zou je die kunnen plaatsen.. ken em nie vinden nie :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha: omgeving Hoogezand!

 

@Freak: ik heb het emailadres even verwijderd. Ik denk niet dat de eigenaar van de kist het zo op prijs stelt dat zijn emailadres zo het net op geslingerd wordt!

 

Dus in plaats van met een gps hebben jullie de cache met een metaaldetector gevonden! Grappig :thumbup:! Tja, zo kan het natuurlijk ook! En hebben jullie je al een beetje in onze hobby verdiepd? Fijn dat jullie de kist weer netjes verstopt hebben, want dan kan hij door ander cachers weer gevonden worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.pieppiep.nl/forum/showthread.php?t=9091

das het rechtstreekse link naar de post op onze site.

ik heb wel gepost wat er in het kistje zat,dat heb ik hier niet gedaan omdat ik niet weet hoe jullie spel werkt.

we hebben er een paar duitjes=bodemvondsten bij in gedaan en een bos sleutels die we in de buurt van het kistje vonden.

misschien dat de gene die zijn sleutels kwijt geraakt is tijden het geocatchen ze daar weer weg halen :thumbup:

oke ik heb aan de hand van dat mailadres deze gevonden hier

bewerkt door freak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ontzettend leuk dat je zo een kistje hebt gevonden, iets in het logboek hebt geschreven en hem weer hebt verstopt!

 

Hier loggen wij niks, dat doen we op www.geocaching.com, daar staat ook een beschrijving naar de cache (het kistje) wat jullie dus met je metaaldetector hebben gevonden.

 

Succes met je piepding!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook zoeker met een metaaldetector en kijk ook regelmatig op hun forum, het blijkt dat er veel meer caches en micro's door hun worden gevonden, en eigenlijk altijd leggen ze de caches weer terug en dekken ze toe, een enkele keer word een micro per ongeluk geript omdat men niet precies weet wat het is.... :thumbdown:

Ze vinden ons ook een beetje vreemd :eek: maar ongevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...