Spring naar bijdragen

Verwijderen Account


Beukenootje

Aanbevolen berichten

Misschien kijk ik er overheen, maar hoe kan ik een account bij geocaching.com verwijderen?

Niet die van mezelf natuurlijk :) , maar van een vriendin die enthousiast een accoun had aangemaakt en vervolgens bedacht dat dit toch geen hobby voor haar zou zijn. :dribble: Inloggegevens zijn nog beschikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat kun je niet doen, en al helemaal niet voor iemand anders. Gewoon niet gebruiken, niets mee doen. Eventuele emailnotification kun je uitschakelen.

 

Een optie is dat ZIJ een ticket aanmaakt op geocachingcom, http://www.geocaching.com/support en dan natuurlijk in het Engels) en daar verzoekt haar account op te heffen. Als er nog helemaal niets met het account gedaan is, dan is er een kans dat de gasten van gc.com het doen, maar normaliter zien zij er geen noodzaak in. Waarschijnlijk krijgt zij dezelfde antwoord. Gewoon niet meer inloggen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat niet alleen om het aantal bezette accounts; toen ik op zoek ging naar een leuke nickname voor het cachen kwam ik er achter dat de meeste van de door mij verzonnen namen al in gebruik waren. Op zich geen punt maar als ik zie dat deze personen slechts enkele caches hebben gedaan en daarna niets meer en ook al de nodige tijd (soms jaren) niet meer ingelogd zijn dan is dat wel jammer ! Het zou dan ook mooi zijn als reeds langere inactieve accounts werden opgeheven zodat de namen weer vrijgegeven kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat niet alleen om het aantal bezette accounts; toen ik op zoek ging naar een leuke nickname voor het cachen kwam ik er achter dat de meeste van de door mij verzonnen namen al in gebruik waren. Op zich geen punt maar als ik zie dat deze personen slechts enkele caches hebben gedaan en daarna niets meer en ook al de nodige tijd (soms jaren) niet meer ingelogd zijn dan is dat wel jammer ! Het zou dan ook mooi zijn als reeds langere inactieve accounts werden opgeheven zodat de namen weer vrijgegeven kunnen worden.

 

Dat was inderdaad ook mijn reden. Of is er iemand hier die het account Annemoon wil overnemen? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, what's in a name..... wij hebben ook 1 extra account waaronder we voor een speciale gelegenheid een cache hebben gelegd...... en waren bijzonder verbaasd dat die nickname nog niet in gebruik was.

 

Gezien de creativiteit in het verzinnen van nicknames is er nog geen tekort aan mogelijkheden denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deleting My Account

 

Solution Although usernames are technically never permanently deleted, Groundspeak can certainly disable your account. You will first want to verify the email address that's registered to your account by checking your profile page.

 

http://www.geocaching.com/my/details.aspx

 

If that email is no longer current, you may need to update your profile accordingly and validate it to make sure you can receive email from geocaching.com.

 

Next, from the email address in your profile send Groundspeak a request (contact@geocaching.com) to disable your username. To expedite the process, please make sure you reference the username in question in the body of the email. Groundspeak will respond back to your email to confirm your request has been completed.

 

Please note that if you have an active PayPal subscription, you may need to contact PayPal directly to cancel it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

account verwijderen lijkt mij niet handig, omdat dan de database onjuiste informatie krijgt. Denk aan logjes die opeens niet meer aan een naam gekoppeld zijn.

 

Ook een account overnemen, zou betekenen dat je met de finds van de vorige eigenaar verder gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

account verwijderen lijkt mij niet handig, omdat dan de database onjuiste informatie krijgt. Denk aan logjes die opeens niet meer aan een naam gekoppeld zijn.

 

Ook een account overnemen, zou betekenen dat je met de finds van de vorige eigenaar verder gaat.

Maakt toch niets uit als het account nog nooit is gebruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...