yvonneGPS Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Hallo medecachers! Ik wil graag een speurtocht doen met m'n vrienden van scouting. Ik heb geen tijd meer om deze te gaan lopen/fietsen en wil zodoende via een website coördinaten bepalen van een bepaalde plek in m'n stad. Via googtle earth werkt dit niet goed en www.gpscoordinaten.nl werkt ook niet (afwijking van 100den meters) Weet een van jullie een goede site waar dit kan?? Groetjes Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Mapsource?? Geen site, maar een programma. Alhoewel ik altijd de tocht vantevoren zou lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Waarom werkt dat niet goed met google Earth? Je kunt daar toch gewoon de coordinaten oplezen dacht ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvonneGPS Geplaatst 20 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2009 Waarom werkt dat niet goed met google Earth?Je kunt daar toch gewoon de coordinaten oplezen dacht ik? als je in 'het echt' dit gaat nalopen klopt het niet goed.... de afwijking is behoorlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Ik wil graag een speurtocht doen met m'n vrienden van scouting. Ik heb geen tijd meer om deze te gaan lopen/fietsen en wil zodoende via een website coördinaten bepalen van een bepaalde plek in m'n stad.(...) Weet een van jullie een goede site waar dit kan?? Bij iedere nerd die weleens met de google maps api gespeeld heeft. Bijvoorbeeld: http://geocaching.technetium.be/point.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvonneGPS Geplaatst 20 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2009 Bij iedere nerd die weleens met de google maps api gespeeld heeft. Bijvoorbeeld: http://geocaching.technetium.be/point.htm ben blijkbaar nog niet zo'n nerd ga het eens proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lein Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 In plaats van de tijd die je nu stopt in het uitzoeken van dingen op de pc kan je toch ook gewoon naar buiten gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvonneGPS Geplaatst 20 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2009 Kan ik hierbij gewoon de eerste reeks getallen eruit halen en de rest laten 'vervallen' ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvonneGPS Geplaatst 20 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2009 Hallo medecachers! Ik wil graag een speurtocht doen met m'n vrienden van scouting. Ik heb geen tijd meer om deze te gaan lopen/fietsen en wil zodoende via een website coördinaten bepalen van een bepaalde plek in m'n stad. Via googtle earth werkt dit niet goed en www.gpscoordinaten.nl werkt ook niet (afwijking van 100den meters) Weet een van jullie een goede site waar dit kan?? Groetjes Yvonne Niet als ik tot 17.00 op m'n werk moet zitten.... Normaal gesproken ga ik ook naar buiten maar ik dacht, misschien kan het ook makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Owja, Google Maps en Google earth gebruiken volgens mij dezelfde coordinaten... Maar die afwijking valt toch wel mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart2 Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 www.gpscoordinaten.nl kun je hier iets mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haxepaxe Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Niet als ik tot 17.00 op m'n werk moet zitten.... Normaal gesproken ga ik ook naar buiten maar ik dacht, misschien kan het ook makkelijker. Hoef je alleen maar te zitten dan? en een beetje internetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Kan ik hierbij gewoon de eerste reeks getallen eruit halen en de rest laten 'vervallen' ? Als je het over mijn pagina hebt, ja. Ik was te lui om ook nog een afronding te doen. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Kan ik hierbij gewoon de eerste reeks getallen eruit halen en de rest laten 'vervallen' ? Als je het over mijn pagina hebt, ja. Ik was te lui om ook nog een afronding te doen. Tc Is ook heel simpel hé ;-) <?php round($lat, 5); round($lon, 5); ?> haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Is ook heel simpel hé ;-) <?php round($lat, 5); round($lon, 5); ?> Het is geen php maar javascript . Maar je ziet hoe lui ik ben Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden