Spring naar bijdragen

Naamsverandering


Vierpraatjes

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn naam onlangs veranderd van 'Praatjesmaker' in 'Vierpraatjes', want zo'n praatjesmaker ben ik nu ook weer niet. Dat ging prima behalve dat ik op het forum als 'Praatjesmaker' te boek blijf staan. Moet ik dan maar een nieuw account aanmaken? Verlies ik dan niet mijn status als 'premium member.' Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Waarvoor dan dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je haalt een paar dingen door elkaar. Geocaching.com (USA) is de plek waar je de caches aanbiedt, waar je caches gepuliceerd worden, is de plek waar je de caches gaat "zoeken" en is de plek waar je je caches gaat loggen. Daar heb je je playeraccount.

 

Geocaching.nl is de plek waar het Nederlandstalige forum is.

 

Beide sites, geocaching.com en geocaching.nl, hebben verder weinig tot niets met elkaar te maken.

 

Als je je naam hebt laten wijzigen op geocaching.com, dan gebeurt dat niet maar zo op geocaching.nl (andere club, andere doelstelling, andere medwerkers, andere eigenaren).

 

Wil je je naam wijzigen op geocaching.nl dan gebeurt er verder niets met een of andere premiummembership bij geocaching.com.

 

Je kunt je naam hier op geocaching.nl alleen laten wijzigen door de forumadministrator. Dat kan via een ticket aanmaken, een PB te sturen naar de Forumadmin.

 

Een nieuwe account aanmaken op dit forum zijn we niet zo happy mee.

 

Maar ik zie het probleem niet. Ik zie namelijk jou als Vierpraatjes :)

 

"Als woorden tekort schieten, nemen geweren het over.."

bewerkt door Kruimeldief
geocaching.com gewijzigd in geocaching.nl :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je haalt een paar dingen door elkaar. Geocaching.com (USA) is de plek waar je de caches aanbiedt, waar je caches gepuliceerd worden, is de plek waar je de caches gaat "zoeken" en is de plek waar je je caches gaat loggen. Daar heb je je playeraccount.

 

Geocaching.com is de plek waar het Nederlandstalige forum is.

Beide sites, geocaching.com en geocaching.nl, hebben verder weinig tot niets met elkaar te maken.

 

Als je je naam hebt laten wijzigen op geocaching.com, dan gebeurt dat niet maar zo op geocaching.nl (andere club, andere doelstelling, andere medwerkers, andere eigenaren).

 

Wil je je naam wijzigen op geocaching.nl dan gebeurt er verder niets met een of andere premiummembership bij geocaching.com.

 

Je kunt je naam hier op geocaching.nl alleen laten wijzigen door de forumadministrator. Dat kan via een ticket aanmaken, een PB te sturen naar de Forumadmin.

 

Een nieuwe account aanmaken op dit forum zijn we niet zo happy mee.

 

Maar ik zie het probleem niet. Ik zie namelijk jou als Vierpraatjes :)

 

"Als woorden tekort schieten, nemen geweren het over.."

 

Foei Kruimeldief, raak je er nu zelf ook al van in de war? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foei Kruimeldief, raak je er nu zelf ook al van in de war? :)

 

Ja, ik raak helemaal in de beans ;) Als mijn uitleg nu net de verwarring veroorzaakt die ik juist met mijn uitleg wilde voorkomen, dan.... is het hek van de dam. Origineel heb ik inmiddels overduidelijk gewijzigd. Thanx

"Een betrokken mens toont meer dan een betrokken hemel"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je antwoord was erg duidelijk Kruimeldief - zoals eerder bij vragen over mijn 1e cache. Mijn reactie was eigenlijk een grapje, omdat je ondertussen al mijn naaam had veranderd. Dank daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je antwoord was erg duidelijk Kruimeldief - zoals eerder bij vragen over mijn 1e cache. Mijn reactie was eigenlijk een grapje, omdat je ondertussen al mijn naaam had veranderd. Dank daarvoor.

 

No Problem. Grapje was duidelijk. Ik het trouwens tijdens het schrijven van het bericht je naam gewijzigd ;)

 

Alleen had ik een fout gemaakt in mijn uitleg en geocaching.com verwisseld met geocaching.nl, vandaar mijn vorige reactie. :)

 

 

"Beter gewoon thuis gegeten dan uit eten en daarna uitgekotst"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...