Mr.Atari Geplaatst 17 augustus 2009 Geplaatst 17 augustus 2009 Ik gebruik de volgende geocaching gerelateerde apps. Screenshot: Hierbij gebruik ik de Groundspeak app en iGCT het meest. Interessante achtergrond... Wat is de achtergrond van deze achtergrond?
DSprenger Geplaatst 17 augustus 2009 Geplaatst 17 augustus 2009 Dat is de reden dat ik nu thuis zit en niet lekker aan het werk ben. Vorige week op de snelweg op een blok beton gereden wat vermoedelijk van een vrachtwagen is af komen stuiteren en op mijn baan terecht kwam. Daardoor vanaf de linkerbaan (van 3) stuurloos rechts de vangrail in geknald om vervolgens achteruit weer de banen over te steken en op de betonnen middenberm tot stilstand te komen. Niet erg leuk maargoed, ik heb geluk gehad dat ik dit nog relatief vrolijk kan typen De auto heeft het er overigens minder goed vanaf gebracht..
Buzzardseye Geplaatst 17 augustus 2009 Geplaatst 17 augustus 2009 Nou sterkte dan maar. Overigens kan ik GPS kit en geocaching M (?) niet in de app store terug vinden. Of staan die onder een andere naam oid ? groet
Mr.Atari Geplaatst 17 augustus 2009 Geplaatst 17 augustus 2009 Dat is de reden dat ik nu thuis zit en niet lekker aan het werk ben. Vorige week op de snelweg op een blok beton gereden wat vermoedelijk van een vrachtwagen is af komen stuiteren en op mijn baan terecht kwam. Daardoor vanaf de linkerbaan (van 3) stuurloos rechts de vangrail in geknald om vervolgens achteruit weer de banen over te steken en op de betonnen middenberm tot stilstand te komen. Niet erg leuk maargoed, ik heb geluk gehad dat ik dit nog relatief vrolijk kan typen De auto heeft het er overigens minder goed vanaf gebracht.. zo, heftig zeg... Gelukkig dus (relatief) goed afgelopen. Sterkte met het herstel. Maar om dat nou als achtergrondje in te stellen... ik kan wel iets vrolijkers bedenken...
DSprenger Geplaatst 17 augustus 2009 Geplaatst 17 augustus 2009 Dankje, ja ik heb erg geluk gehad dat ik niemand heb geraakt. Gelukkig was het erg vroeg en natuurlijk in de vakantieperiode. Haha ach ja, de achtergrond is een stukje trauma verwerking Ik zal mn auto wel gaan missen, reed erg fijn. @Buzzardseye: Die Geocaching M is alleen een bookmark naar de Geocaching Google Maps. Wel zo makkelijk die direct op mn springboard te hebben. GPS Kit is bij mij gewoon onder die naam te vinden in de App Store?
Buzzardseye Geplaatst 17 augustus 2009 Geplaatst 17 augustus 2009 @Buzzardseye: Die Geocaching M is alleen een bookmark naar de Geocaching Google Maps. Wel zo makkelijk die direct op mn springboard te hebben. GPS Kit is bij mij gewoon onder die naam te vinden in de App Store? Ik heb hem gevonden. Gezien de reacties op deze app, schaf ik hem toch maar niet aan. Maar bedankt . groet
DSprenger Geplaatst 18 augustus 2009 Geplaatst 18 augustus 2009 Jawel! Vanaf vandaag is ook TomTom voor de iPhone beschikbaar. Ik ben benieuwd of dat vooruit te branden is op de 3G of dat een 3GS toch wel noodzakelijk is. Ik heb hem nu bijna binnen. Als ik hem heb geïnstalleerd laat ik wel weten of het voor het cachen nog meerwaarde kan bieden (t.o.v. bijv. Navigon) door bijvoorbeeld de mogelijkheid van het invoeren van coördinaten. To be continued..
DSprenger Geplaatst 18 augustus 2009 Geplaatst 18 augustus 2009 Geïnstalleerd Helaas geen mogelijkheid om een coördinaat in te voeren als bestemming. Wat dat betreft dus bij het cachen geen voordeel ten opzichte van de huidige navigatie apps. Heb hem nog niet op de weg getest maar eigenlijk kan ik vanuit de huidige versie melden dat hij mij ten opzichte van Navigon (waar ik erg tevreden over ben!) voor het cachen geen voordelen brengt..
langeschenk Geplaatst 16 september 2009 Geplaatst 16 september 2009 (bewerkt) Ik gebruik mijn Iphone nu even voor het paperless cachen, ism de getoonde programma's. Wel gebruik ik Backgrounder (jailbreak) om makkelijk te kunnen switchen tussen applicaties, zonder dat het nodig is om opnieuw cacheinformatie te laden of te bladeren naar het punt waar je gebleven bent. De GPS van de Iphone gebruik ik niet, daar vind ik mijn 60 CsX toch net wat fijner voor (behalve de bediening) logjes schrijven, aantekeningen maken, berekeningen uitvoeren, recente (gewijzigde) cache info of inventiry raadplegen, het gaat allemaal even gemakkelijk. (ik heb een 3Gs) ik was sceptisch, heb veel mijn WM6.1 telefoon gebruikt tijdens cacdhen, maar ik ben toch meer tevreden met de Iphone als maatje tijdens het cahen (en ik ben zeker geen fanboy) Ik heb er trouwens wel een Mophie Juice Pack Air bij gekocht (een hoesje met ingebouwde externe batterij) zodat ik zoner touw het einde van de dag ook haal, dat zat er namelijk met alleen de ingebouwde orginele batterij niet in.. 16 september 2009 bewerkt door langeschenk
Aanbevolen berichten