Spring naar bijdragen

Bestellen van Geocoins voor m'n wereldreis


yvonneGPS

Aanbevolen berichten

Hallo mede-cachers.

 

Na 10 dagen vakantie in Letland ben ik weer flink wat cache ervaring rijker. Geweldig orginele verstopplaatsen ontdekt in een boeiende stad: Riga.

 

Ik ben van plan om volgend jaar augustus op wereldreis te gaan en wil graag op diverse plaatsen geocoins en travelbugs droppen. Tevens wil ik voordat ik vertrek (zo snel mogelijk) een coin en TB droppen in m'n eigen cache in Bolsward.

 

Alleen waar koop ik deze? Ik hoef niet perse eentje met allemaal logo's e.d. erop gewoon een simpele code is al genoeg. In de shop vind ik wel de TB voor 7 euro. Zijn dit de enige? en zijn ze misschien ergens nog goedkoper? de coins zie ik alleen niet in de shop

 

Ik hoop dat iemand mij een handige link o.i.d. kan sturen.

 

Alvast bedankt!

bewerkt door yvonneGPS
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo mede-cachers.

 

Na 10 dagen vakantie in Letland ben ik weer flink wat cache ervaring rijker. Geweldig orginele verstopplaatsen ontdekt in een boeiende stad: Riga.

 

Ik ben van plan om volgend jaar augustus op wereldreis te gaan en wil graag op diverse plaatsen geocoins en travelbugs droppen. Tevens wil ik voordat ik vertrek (zo snel mogelijk) een coin en TB droppen in m'n eigen cache in Bolsward.

 

Alleen waar koop ik deze? Ik hoef niet perse eentje met allemaal logo's e.d. erop gewoon een simpele code is al genoeg. In de shop vind ik wel de TB voor 7 euro. Zijn dit de enige? en zijn ze misschien ergens nog goedkoper? de coins zie ik alleen niet in de shop

 

Ik hoop dat iemand mij een handige link o.i.d. kan sturen.

 

Alvast bedankt!

 

Ik zou Travelbugs of travelslugs gebruiken. Knoop hieraan een "locale" souvenir en geef ze als doel allemaal naar je eigen cache te reizen. Zo krijg je na verloop van tijd je souvenirs van je gemaakte reis thuis gestuurd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doel kun je op de eigen pagina van de Travelbug/Travelslug aangeven. Iedere "Trackable" heeft een eigen pagina, welke je als eigenaar kan wijzigen en hier kan je je doel aangeven (en zelfs een Google-map van je TB weergeven). Op de TB Pagina heb je ook een mogelijkheid om de pagina in kleinformaat af te drukken om deze mee te laten reizen met je TB.

bewerkt door Janivanda
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet de bedoeling dat hier een lijst van namen van coinhandelaren verschijnt.(Deze heb ik dan ook overal verwijderd) Dat is op dit forum niet toegestaan. Lees de draadjes aan het begin van het onderwerp Geocoins eens.

Verder wordt deze vraag regelmatig gesteld en het antwoord zou met de zoekfunctie gevonden moeten kunnen worden. Ik sluit dit draadje dan ook.

 

Voor verdere info verwijs ik naar dit draadje, waar je e.e.a. kunt vinden.

 

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...