Vierpraatjes Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Beste wensen voor 2009. Ik heb de hele kerstweek gewerkt aan mijn eerste cache en deze vanochtend ingevoerd, nog wel op inactief. Alles ging goed, echter als cachenaam heb ik per ongeluk mijn nick (Praatjesmaker) ingevoerd. Nu wil ik dat wijzigen (het moet worden 'Sassenhein'), maar ik kan niet vinden hoe dat moet. Wie helpt mij? Dank
Malyenki Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Beste wensen voor 2009. Ik heb de hele kerstweek gewerkt aan mijn eerste cache en deze vanochtend ingevoerd, nog wel op inactief. Alles ging goed, echter als cachenaam heb ik per ongeluk mijn nick (Praatjesmaker) ingevoerd. Nu wil ik dat wijzigen (het moet worden 'Sassenhein'), maar ik kan niet vinden hoe dat moet. Wie helpt mij? Dank Je gaat naar de door jouw gemaakte cachepagina toe. Rechts kun je klikken op 'edit listing'. Daar kun je van alles wijzigen, ook de naam. Daarna weer even de vinkjes onderaan de pagina aanvinken en vervolgens op 'submit changes' klikken. Klaar.
Vierpraatjes Geplaatst 1 januari 2009 Auteur Geplaatst 1 januari 2009 Dank voor je reactie. Je kunt inderdaad alles wijzigingen op de manier zoals je aangeeft, behalve de cachenaam - althans voor zover ik dat kan zien. Volgens mij heeft de cachenaam een andere status. Klopt dat?
Malyenki Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Dank voor je reactie. Je kunt inderdaad alles wijzigingen op de manier zoals je aangeeft, behalve de cachenaam - althans voor zover ik dat kan zien. Volgens mij heeft de cachenaam een andere status. Klopt dat? HUH??? Die kun je gewoon wijzigen hoor. Bij Nickname... Althans ik heb net bij een van m'n eigencaches geprobeerd, dat kan gewoon.
Attila de Hunt Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Dank voor je reactie. Je kunt inderdaad alles wijzigingen op de manier zoals je aangeeft, behalve de cachenaam - althans voor zover ik dat kan zien. Volgens mij heeft de cachenaam een andere status. Klopt dat? HUH??? Die kun je gewoon wijzigen hoor. Bij Nickname... Althans ik heb net bij een van m'n eigencaches geprobeerd, dat kan gewoon. Volgens mij bedoelt Praatjesmaker dat hij zijn nieuwe cache de naam:praatjesmaker heeft gegeven! Het gaat dus niet om het wijzigen van een nickname. Klopt dat praatjesmaker?
Vierpraatjes Geplaatst 1 januari 2009 Auteur Geplaatst 1 januari 2009 Thanks. Je hebt helemaal gelijk - het is laat geworden gisteren. Beste wensen.
Malyenki Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 (bewerkt) De "nickname" van de cache is de naam van de cache, in dit geval niet van de cacher (om het allemaal lekker ingewikkeld te maken). edit: mooi dat het gelukt is. Ook de beste wensen. 1 januari 2009 bewerkt door Malyenki
Attila de Hunt Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 (bewerkt) Maar ik kan de naam van mijn cache inderdaad wel wijzigen bij Nickname, zoals Malyenki al zei? 1 januari 2009 bewerkt door Attila de Hunt
Malyenki Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Maar ik kan de naam van mijn cache inderdaad wel wijzigen bij Nickname, zoals Malyenki al zei? Ja
Team Firefox Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Maar ik kan de naam van mijn cache inderdaad wel wijzigen bij Nickname, zoals Malyenki al zei? Ja Om het weer een stuk ingewikkelder te maken: Mailtjes gaan nu binnenkomen op je mailadres gekoppeld aan de GC.com nickname Praatjesmaker en nog niet naar het mailadres gekoppeld aan de nick Sassenhein! In je statistieken (hidden caches) wordt de cache dus aan Praatjesmaker gekoppeld. Wat je nu kan doen is de cache laten revieuwen en zodra hij goedgekeurd is de cache zelf adopteren van Praatjesmaker naar Sassenhein. Andere optie is misschien nog aan de reviewer vragen om het voor je te doen, alleen weet ik niet of hij/zij die mogelijkheid heeft.
Team CasCo Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 Maar ik kan de naam van mijn cache inderdaad wel wijzigen bij Nickname, zoals Malyenki al zei? Ja Om het weer een stuk ingewikkelder te maken: Mailtjes gaan nu binnenkomen op je mailadres gekoppeld aan de GC.com nickname Praatjesmaker en nog niet naar het mailadres gekoppeld aan de nick Sassenhein! In je statistieken (hidden caches) wordt de cache dus aan Praatjesmaker gekoppeld. Wat je nu kan doen is de cache laten revieuwen en zodra hij goedgekeurd is de cache zelf adopteren van Praatjesmaker naar Sassenhein. Andere optie is misschien nog aan de reviewer vragen om het voor je te doen, alleen weet ik niet of hij/zij die mogelijkheid heeft. Niet zijn nickname is veranderd alleen de cache naam is veranderd, dus dit is niet aan de orde.
Peetee Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 (bewerkt) Beste wensen voor 2009. Ik heb de hele kerstweek gewerkt aan mijn eerste cache en deze vanochtend ingevoerd, nog wel op inactief. Alles ging goed, echter als cachenaam heb ik per ongeluk mijn nick (Praatjesmaker) ingevoerd. Nu wil ik dat wijzigen (het moet worden 'Sassenhein'), maar ik kan niet vinden hoe dat moet. Wie helpt mij? Dank Inderdaad gewoon de naam aanpassen bij Nickname. Dit is een verwarrende omschrijving in de cache listing, omdat met de nickname vaak je cachersnaam wordt bedoeld. Maar hier wordt de cache-naam bedoeld. 1 januari 2009 bewerkt door Peetee
Team Firefox Geplaatst 1 januari 2009 Geplaatst 1 januari 2009 (bewerkt) Niet zijn nickname is veranderd alleen de cache naam is veranderd, dus dit is niet aan de orde. Okee dan is er niks aan het handje. De cachenaam is altijd te wijzigen, zelfs als hij al goedgekeurd is kan je nog 'rommelen'. 1 januari 2009 bewerkt door Team Firefox
Aanbevolen berichten