Skries Geplaatst 26 september 2003 Geplaatst 26 september 2003 Bij het doorlezen van mijn mail kwam ik een berichtje tegen van een geocacher die mijn cache Triviant (http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?ID=66028&Nocache=0.7055475) ondankst dat hij op de site als "This cache temporarily unavailable. Read the logs below to read the status for this cache" stond, toch gelopen had. Uiteraar was de cache wel bereikbaar. Wie kan caches op deze status zetten? Hoe krijg ik dit er weer uit? De cache is normaal bereikaar.
Skries Geplaatst 26 september 2003 Auteur Geplaatst 26 september 2003 Inmiddels ben ik er achter gekomen hoe de cache weer als bereikbaar kan worden gezet. Maar nogmaals, kan elke gebruiker dit doen?
gr2 Geplaatst 26 september 2003 Geplaatst 26 september 2003 Vermoedelijk moet hier de hand in eigen boezem worden gestoken.
Peetee Geplaatst 26 september 2003 Geplaatst 26 september 2003 Vermoedelijk moet hier de hand in eigen boezem worden gestoken. Ja, ik denk ook dat je zelf een foutje hebt gemaakt. De .com approvers kunnen een cache natuurlijk ook tijdelijk disablen, maar doen dat eigenlijk nooit zonder je medeweten. Andere cachers hebben de mogelijkheid niet. Die kunnen enkel aangeven dat ze vinden dat de cache volgens hen eigenlijk gearchiveerd zou moeten worden.
Skries Geplaatst 26 september 2003 Auteur Geplaatst 26 september 2003 Ik heb geen bericht gehad van .com net dat ze de cache op onbereikbaar hebben gezet. Gezien jullie reacties moet ik het dus zelf gedaan hebben. Ik kan het me niet herinneren dat ik zo iets stoms gedaan heb. Zal nog wel eens binnen het gezin vragen . Mijn dochter is ook aardig goed in "experimenteren" met de computer, en kan natuurlijk ook bij de cachepagina's komen. Misschien toch maar zorgen dat er niet automatisch aangemeld wordt...........
Aanbevolen berichten