Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op 14 september hebben Eniram en Andemo de cache Zeehonden gedaan op Texel. In het internetcafé, een half uur van te voren stond, dat er nog een travelbug inzat. Toen wij er aan kwamen bleek de travelbug al op 2 september meegenomen te zijn door Archie 1957. Zij hadden in het logboek ook de code vermeld van de tb. Na een paar dagen bleef de tb staan op de cachepagina. Uiteindelijk hebben we de tb maar gelogd, zodat hij van de cache pagina verdwijnt. Tot op heden heeft Archie 1957 zich nog steeds niet gemeld :rolleyes: , niet op de zeehonden cache en niet op de tb pagina. Weet iemand hoe je in contact kan komen met deze geocachers.

Thanks Andemo

Geplaatst

Zoals hier blijkt, heeft Archie1957 nog geen enkele cache gelogd, maar heeft hij al wel een account aangemaakt op de .com-site.

Dat betekent dat je hem ook een berichtje kunt sturen via deze pagina.

Succes!

Geplaatst

Wellicht zijn ze hier op vakantie, en duurt het nog een tijdje voor ze loggen?

Tijdens onze laatste vakantie in Noorwegen hebben we ook niet tijdens de trip gelogd, zodat het ook enige weken duurde voordat een en ander bijgewerkt was.

De TB loggen terwijl je hem niet hebt is een beetje raar toch?

Alhoewel...... als hij echt niet gelogd wordt kan het weleens de eerste (?) virtuele TB worden. :rolleyes:. Ben benieuwd in welke cache je hem gaat plaatsen. :thumbup:

Geplaatst

Een tb loggen terwijl je hem niet hebt, hoort niet. Maar ja, als je naar een cache gaat omdat er een tb inzit en het blijkt dat die al drie weken weg is, is ook niet leuk. En ach, het is maar een spel, het gaat om de wandeling, het plekje dat je nog niet kent etc. Ik dacht, voordat iemand express naar Texel gaat voor de tb, laat ik hem maar loggen, ik delete die log wel als Archie op de proppen komt. En trouwens, je kan ook op je vakantie loggen. Wij gingen zomaar naar Texel en in het plaatsje Koog hebben we in een café op internet gekeken of er caches waren.

Maar goed, heb net contact gezocht met archie, ben benieuwd of hij reageert. Bedankt voor de hulp.

Andemo

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...