Remunj Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Ik kan .com nu niet meer benaderen, heb ik dat alleen of zijn er meerdere die hier last van hebben. Wel zie ik dat de afbeeldingen op de .nl site ook niet te voorschijn komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 sinds vanmorgen ook via ziggo geen internetbezoek mogelijk aan GC.com ook andere site dan gc geven een pagina-niet-gevonden melding. Zoekbaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team CasCo Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Hier geen problemen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 16 december 2008 Auteur Share Geplaatst 16 december 2008 sinds vanmorgen ook via ziggo geen internetbezoek mogelijk aan GC.comook andere site dan gc geven een pagina-niet-gevonden melding. Zoekbaars Hier ook via Ziggo. De rest van het net kan ik wel bereiken maar de sites van .com geven steeds aan dat ze niet te bereiken zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 zojuist nieuwe poging gedaan en jawel de gc.com site verschijnt en ik kan inloggen groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tsaar Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 sinds vanmorgen ook via ziggo geen internetbezoek mogelijk aan GC.comook andere site dan gc geven een pagina-niet-gevonden melding. Zoekbaars Hier ook via Ziggo. De rest van het net kan ik wel bereiken maar de sites van .com geven steeds aan dat ze niet te bereiken zijn. als het goed is doet hij het weer Remunj. Ze hebben hier in de buurt opnieuw ingericht bij ziggo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 16 december 2008 Auteur Share Geplaatst 16 december 2008 Nu lukt het weer wel, laten we hopen dat het maar een klein probleempje was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Op dit moment hier op het werk niks, nada nop. Untitled page; retry your previous request. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 16 december 2008 Auteur Share Geplaatst 16 december 2008 Hier doet hij het wel, maar wel heeeeeeeel langzaaaaaaaaaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Loopt als een speer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoFlowers Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Hier ligt, volgens de foutmelding, de DNS server er af en toe uit. (Zigg nul) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden