De Armadillo's Geplaatst 14 november 2008 Share Geplaatst 14 november 2008 Wie kent nyntje? Onze TB Smile is sinds 1 juni in het bezit van dit team. We willen onze TB weer graag op pad hebben en daarom heb ik al divernse keren contact met hun opgenomen. Hierop wordt jammer genoeg niet gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGorkum Geplaatst 14 november 2008 Share Geplaatst 14 november 2008 Helaas, ik ken ze niet. Zie dat ze sinds 22 juni ook niet meer online zijn geweest op GC.com dus de vraag is of ze nog (onder deze naam) cachen. Veel suc6. Hopelijk kent iemand ze en komt Smile! snel wer boven water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 15 november 2008 Share Geplaatst 15 november 2008 Helaas, onder deze naam ook niet bekend in onze database. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 15 november 2008 Share Geplaatst 15 november 2008 Op die zelde dag is de tb ook gediscoverd misschien kan je aan hun navraag doen, misschien is het wel familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Armadillo's Geplaatst 15 november 2008 Auteur Share Geplaatst 15 november 2008 Op die zelde dag is de tb ook gediscoverd misschien kan je aan hun navraag doen, misschien is het wel familie. Heb ik inderdaad gedaan, maar helaas van hun (TeamPadje) ook geen reply . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden