Jan en Jany Geplaatst 20 september 2003 Geplaatst 20 september 2003 Als ik een nieuwe cache wil opzetten en ik heb de beschrijving reeds gemaakt in notepad en kopieer deze data naar het invulscherm van Geocaching.com dan als ik de cachepagina bekijk ziet het er niet uit alle ENTERs (aan het einde van de regels zijn weg) dus het wordt 1 groot tekstblok wat er niet uit ziet Hoe kan ik dit oplossen Mvg Minouschka
stefanne_3 Geplaatst 20 september 2003 Geplaatst 20 september 2003 Kijk eerst eens hier: Geocaching Forum - html In het laatste berichtje staan nog meer links binnen dit forum.
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 20 september 2003 Geplaatst 20 september 2003 Voeg <br> aan het eind van elke regel toe.
Geopatra Geplaatst 21 september 2003 Geplaatst 21 september 2003 Minouschka. Het heeft te maken met het al of niet gebruiken van HTML. In jouw geval: Klik aan dat je in HTML tekst plaatst. Begin de regel met <p> en eindig iedere regel of alinea met </p>. Dit is heel basaal maar het werkt wel , en je krijgt keurig de verdeling die jij zelf wilt. Overigens gaat het met een HTML-editor, bijv. Microsoft Frontpage, nog mooier. Groet, Geopatra.
Jan en Jany Geplaatst 21 september 2003 Auteur Geplaatst 21 september 2003 Oke bedankt allemaal ik heb het vinkje HTML weggehaald Groetjes Minouschka
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 21 september 2003 Geplaatst 21 september 2003 Ik weet niet of de service nog bestaat - een jaar geleden werkte het nog - maar als je in de chaos-tekst van je nieuwe cachebeschrijving in het Engels vraagt aan de approuver van gc.com of die het een beetje ordentelijk kan editen, dan gebeurde dat. Maar er worden nu zoveel caches aangemeld dat ze daar misschien geen tijd meer voor hebben.
Jan en Jany Geplaatst 15 oktober 2003 Auteur Geplaatst 15 oktober 2003 je kan ook gewone text invoeren maar op de kop van het blok moet <pre> staan en als laatste van het blok <\pre> Dan werkt het ook prima Voorbeeld: <pre> Ga naar locatie huppeldepup Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla De cache ligt op ...... <\pre>
Aanbevolen berichten