Remunj Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Hmmm. En toen was er opeens een bijdrage van Kruimeldief verdwenen, inclusief de reactie(s) daarop. Maar hoe dan ook: Smeule gefeliciteerd! Ach het verwonderd me eigenlijk niets, er verdwijnen wel meer dingen plots van het forum. Ik heb er mee leren leven.
Team jemar Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Hoh, het is toch echt verschrikkelijk slecht hier op het forum ! (poest de gumresten van zijn monitor)(zijn baas is overigens blij dat hij nu geen Tipex meer gebruikt)... Het is toch ja wat: al die verdwenen berichten. Verschrikkelijk! Het is maar goed dat ik er verder toch geen verstand van heb, want ik dacht toch echt dat deze topic over wat anders ging ! Maar goed schijnbaar zit het zo hoog. Lucht op niet (koestert de ijdele hoop)!? Mee leren leven: klinkt als een akelige ziekte... Rozen verwelken, schepen vergaan (overigens nauwelijks meer): kritiek blijft er altijd bestaan . Er was ook nog een spreekwoord met iets over stuurlui. Overigens: Wammus: leuke handtekening? Nieuw?! FTF (ontopic): leuk hoor, voor wie het leuk en boeiend vindt en wie het niets doet:......doet het niets ! Zo, nu weer aan het werk!
Wammus Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Overigens: Wammus: leuke handtekening? Nieuw?! Ja! Bedankt! Fijn dat 'tie opvalt (maar wel weer jammer dat het origineel van Kruimel ondertussen weer weg is?!) Ik heb overigens ergens een directory gezien waar er nog veel meer van deze klaarstaan
Kruimeldief Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Hmmm. En toen was er opeens een bijdrage van Kruimeldief verdwenen, inclusief de reactie(s) daarop. Maar hoe dan ook: Smeule gefeliciteerd! Ik zou niet weten waar je het over hebt. Ik heb deze topic even nagekeken en ik heb hier niet eerder gepost en dus kan er hier ook geen bericht van me verwijderd zijn, noch de reacties er op. In deze topic is zelfs nog niet één bericht gewist. Dat is namelijk door een admin na te trekken.
DoS Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 HeY WazzzUP.. WaT eEn GeOUWEneel wEEr... Vraag me af wat deze sh*t in het forum Point Hunting doet, en dan nog onder Nieuws, Informatie en Polls. HeY moddereter... stuur deze naar slowchat, ohw nee ken nie meer (wordt doorgestuurd naar flashchat)... ach doe toch maar is deze onzin ook weg.
De Roode Loper Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Vraag me af wat deze sh*t in het forum Point Hunting doet, en dan nog onder Nieuws, Informatie en Polls. Point hunting, punten scoren????
Remunj Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Krijgen al die FTF'ers 100 punten van me. Als ze het daar voor doen.
Biertjuh Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 @discussie: als het je niet interesseert, lees het dan niet en reageer dan ook niet... Het liefst zou ik het ook niet lezen, maar niets menselijks is mij vreemd, zo ook nieuwsgierigheid niet. Omdat dit topic op de index pagina van de .NL site verschijnt en ik dus nieuwsgierig ben moet ik het wel lezen. Het is dan ook misschien te overwegen om de laatste 6 forumberichten van de index pagina af te halen. Dit is door ons al aangedragen aan het bestuur, maar die zwijgen, zoals wel vaker, in alle talen. Ruud
Bounce Team Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 @discussie: als het je niet interesseert, lees het dan niet en reageer dan ook niet... Het liefst zou ik het ook niet lezen, maar niets menselijks is mij vreemd, zo ook nieuwsgierigheid niet. Omdat dit topic op de index pagina van de .NL site verschijnt en ik dus nieuwsgierig ben moet ik het wel lezen. Het is dan ook misschien te overwegen om de laatste 6 forumberichten van de index pagina af te halen. Dit is door ons al aangedragen aan het bestuur, maar die zwijgen, zoals wel vaker, in alle talen. Ruud Aha, dat komt me bekend voor. Meerdere IT gebruikers hebben daar ook last van: een menselijk probleem (nieuwsgierigheid maar andere vervelende symptomen vallen daar onder zoals leidinggevende zijn en niet aanspreken op gedrag)...en wat wensen de gebruikers dan: een technische oplossing/beperking zodat we ons eigen gedrag niet hoeven aan te passen. Grow Up, conditioneer jezelf in plaats van de omgeving. :-) groetjes
Bounce Team Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 He Gosse en gosse, van harte gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats op deze mooie/leuke ranglijst (vind ik)! groet Jan
De broekies Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Smeule, gefeliciteerd met het behalen van de meeste gouden plakken aller tijden! Met dit tempo heb je binnenkort ook wel de eerste plek in punten te pakken. 2008 kan je natuurlijk al niet meer mislopen.
Team jemar Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 @discussie: als het je niet interesseert, lees het dan niet en reageer dan ook niet... Het liefst zou ik het ook niet lezen, maar niets menselijks is mij vreemd, zo ook nieuwsgierigheid niet. Omdat dit topic op de index pagina van de .NL site verschijnt en ik dus nieuwsgierig ben moet ik het wel lezen. Het is dan ook misschien te overwegen om de laatste 6 forumberichten van de index pagina af te halen. Dit is door ons al aangedragen aan het bestuur, maar die zwijgen, zoals wel vaker, in alle talen. Ruud Ach Ruud: er zit je wel wat vaker dwars toch?! Zo ken ik je weer! Ik was al bang dat je echt veranderd was ?! Het is toch nooit goed. Geoman gaf toch echt aan dat hij jullie een mailtje zou sturen. Of heeft het toch weer te maken met het feit dat je weer geen moderator bent geworden !
Biertjuh Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 Ach Ruud: er zit je wel wat vaker dwars toch?! Zo ken ik je weer! Ik was al bang dat je echt veranderd was ?! Het is toch nooit goed. Geoman gaf toch echt aan dat hij jullie een mailtje zou sturen. Of heeft het toch weer te maken met het feit dat je weer geen moderator bent geworden ! Ik heb geen idee waar je het vandaan haalt dat Geoman mij een mailtje zou sturen, tenzij hij je dit toe gezegt heeft? Ik heb na een volkomen serieus en goedbedoeld bericht richting Geoman en Hawkeyes geen enkele reactie van hun mogen ontvangen, zelfs geen ontvangstbevestiging. Het lijkt me dan ook verstandig dat jij eens een goed gesprek hebt met Geoman en hem wijst op het feit dat hij toezeggingen naar jou toe na zou moeten komen. En om voor iedereen duidelijk te zijn, ik heb nog nooit en zal ook nooit solliciteren naar de functie van moderator of welke andere functie dan ook. Ruud
putput2 Geplaatst 13 november 2008 Geplaatst 13 november 2008 En om voor iedereen duidelijk te zijn, ik heb nog nooit en zal ook nooit solliciteren naar de functie van moderator of welke andere functie dan ook. Ruud Hoe was dat gezegde ook al weer over die stuurlui..........
Aanbevolen berichten