Spring naar bijdragen

vreemde tekens in cacheomschrijving


amyenemiel

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

In de cacheomschrijving van onze cache ziezo krijgen we achter de korte cacheomschrijving steeds een aantal rare tekens te zien. Het aantal tekens verschilt per keer dat we de cachepagina openen. Wij zien dan een aantal vierkantjes en andere tekens.

Ze staan steeds achter de zin: "Let op: bovenstaande coördinaten zijn niet van de cache. Hier is wel een goede gelegenheid om je auto te parkeren."

De omschrijving is niet in html (niet eens bekend hiermee :rolleyes: ).

 

Wie weet er een oplossing om dit te verhelpen?

 

Amy en Emiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi allemaal,

 

In de cacheomschrijving van onze cache ziezo krijgen we achter de korte cacheomschrijving steeds een aantal rare tekens te zien. Het aantal tekens verschilt per keer dat we de cachepagina openen. Wij zien dan een aantal vierkantjes en andere tekens.

Ze staan steeds achter de zin: "Let op: bovenstaande coördinaten zijn niet van de cache. Hier is wel een goede gelegenheid om je auto te parkeren."

De omschrijving is niet in html (niet eens bekend hiermee :rolleyes: ).

 

Wie weet er een oplossing om dit te verhelpen?

 

Amy en Emiel.

 

 

Als ik in de bron code kijk lijkt het op een stukje vervuilde HTML maar weet niet of je dit zelf kunt verwijderen of dat de reviewer dit moet doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, maar je zou deze tekst kunnen knippen en plakken:

 

In het Short description gedeelte:

 

<p><font face="Times New Roman">Let op: <br>

bovenstaande coördinaten zijn niet van de cache. Hier is wel een goede gelegenheid om je auto te parkeren.</font></p>

 

En in het vervolg gedeelte:

 

<font face="Times New Roman">Nog niet zo lang geleden maakte ik een ommetje in het bos om deze cache een goede plaats te geven.<br>

Ik verbaasde mij nogal over het aantal vreemde wezens dat ik daar tegenkwam:<br>

Een paar varkentjes (een paar hard werkende plus een lanterfant), uilen, duifies, de leeuwen van juffrouw Steketee en een paar schoorsteenvegertjes.</font><p>

 

<font face="Times New Roman">Onzin, dacht ik, maar toen zag ik die schoorsteenvegertjes weer. En daarna heel wat poezen, kinderen op weg naar een leeg huis en ouwe ottertjes.<br>

Ziezo, dacht ik, tot hier toe. Precies op dat moment zag ik nog wat zwanen. Daar verstopte ik deze cache.</font>

 

***

 

En dan natuurlijk het kruisje aanvinken dat je html gebruikt !

 

***

 

Ik zie dat je met tabellen hebt gewerkt, misschien lag het daaraan ....

 

Succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst wil ik even melden dat het absoluut niet de bedoeling was de inhoud van deze mystery te bespreken, hoopte dat dat wel duidelijk was....

 

@ ikbenmamma: Superbedankt voor de html-versie :rolleyes:

(binnenkort toch maar eens een cursusje html-schrijven volgen)

 

Inmiddels hebben we onze cacheomschrijving kunnen aanpassen en hiermee is het probleem inderdaad verholpen.

Aan de moderators hierbij dus de vraag om het draadje te sluiten.

 

Groetjes, Amy en Emiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...