Spring naar bijdragen

GSAK en loc files


De Armadillo's

Aanbevolen berichten

Van geocaching.nl zijn o.a. loc files van alle Belgische en Luxemburgse te downloaden. Als ik een dergelijke loc file echter in GSAK laad, heb ik niet de volledige cachebeschijving.

Is er een eenvoudige manier om aan de hand van een loc file de VOLLEDIGE cachebeschrijving binnen te halen, zodat ik deze via GSAK in de PDA (CacheMate) kan krijgen? Of is de enige manier om dit m.b.v. pocket queries te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Team Chouffe

Beste Armadillo's

 

Hiervoor moet je inderdaad al je caches verversen middels Pocket Queries. Op het forum kun je wel vinden hoe je deze queries moet samenstellen om zo b.v. heel nederland op te vragen.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van geocaching.nl zijn o.a. loc files van alle Belgische en Luxemburgse te downloaden. Als ik een dergelijke loc file echter in GSAK laad, heb ik niet de volledige cachebeschijving.

Is er een eenvoudige manier om aan de hand van een loc file de VOLLEDIGE cachebeschrijving binnen te halen, zodat ik deze via GSAK in de PDA (CacheMate) kan krijgen? Of is de enige manier om dit m.b.v. pocket queries te doen?

Wil je de volledige cachebeschrijving van alle caches in Nederland dan moet dat inderdaad via pocket queries via gc.com

Je moet dan wel premium member zijn.

 

zie draadje

Hier wordt verwezen naar een tooltje waarmee dit eenvoudig kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...