nielstom Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Wanneer komt mijn cache online, het duurt nu al 10 dagen. Alles is okay dus wat ons betreft kan hij het www. op. Of is het momenteel een drukke tijd,... Team: Nielstom
BY Angels Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 We kunnen je hier niet verder helpen. Je zult moeten wachten tot de reviewer de cache heeft gereviewed. Ik zou gewoon rustig afwachten. Zoek maar eens in dit forum op andere draadjes met dit onderwerp dan zul je daar alle info kunnen vinden.
Lepman Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Dit onderwerp kan wel 'sticky' gemaakt worden. Je kunt de klok erop gelijk zetten dat langer wachten dan 3 dagen zo'n reactie op het forum brengt...
Setzies Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Kan het me voorstellen.......maar wachten is het enige wat je kan doen...doen wij dus ook maar
Mars Express Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 (bewerkt) Misschien helpt het wel om een taart of bos bloemen naar de reviewer te sturen. Die offert tenslotte heel erg veel van zijn vrije tijd op om belangeloos voor ons de caches te reviewen! edit: onbedoelde quote verwijderd. 12 oktober 2008 bewerkt door Mars Express
Setzies Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Kan het me voorstellen.......maar wachten is het enige wat je kan doen...doen wij dus ook maar Misschien helpt het wel om een taart of bos bloemen naar de reviewer te sturen. Die offert tenslotte heel erg veel van zijn vrije tijd op om belangeloos voor ons de caches te reviewen! Volgens mij heb ik ook geen verkeerd woord over de reviewer gezegd...kan het me alleen voorstellen dat je als je heel veel tijd in een nieuwe cache hebt gestoken dat je graag wilt dat ie online komt...Maar inderdaad is het allemaal vrijwilligerswerk en daarom zei ik ook: maar wachten is het enige wat je kan doen...doen wij dus ook maar. Ook wij weten dat het allemaal vrijwilligers zijn die hier de "boel"draaiende houden..en ook wij waarderen dat.
smeule Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Alles is okay Team: Nielstom Heb je wel het vinkje aangezet in het hokje zodat de reviewer de cache kan zien???? Anders denk je dat je klaar bent maar de reviewer ziet de cache echt niet zonder het vinkje
Team jemar Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Gewoon even wachten Nielstom! Kruimel heeft de afgelopen drie dagen niet gereviewd: hij had andere prioriteiten. Daardoor zal zijn lijst met te reviewen caches lang zijn en kan het gewoon even duren. Per slot van rekening is hij geen Superman hoewel sommigen dat misschien wel denken ...Per slot van rekening wachten op een nieuwe auto duurt langer ! (ongeveer 8-10 weken mits niet op voorraad bij de dealer). Goed, we gaan weer verder met andere zaken, die ook belangrijk zijn ... In dit geval ben ik even de blonde secretaresse van Kruimel/Kralenfee. Zij vragen mij het volgende even te posten ter info: Het reviewen verloopt de laatste dagen, vanaf donderdag, zeer moeizaam, omdat geocaching.com aanpassingen aan de site heeft verricht en sindsdien werken een aantal reviewertools niet of zeeeeer langzaam. De meeste reviewers in de wereld, die een beetje serieus reviewen, zijn inmiddels, wachtend op beter, gestopt met het reviewen. En zo zijn er nog meer van die zakend ie het reviewen vertragen. Wat dacht je van iedere actie op een cachepagina een zandlopertje dat maar niet schijnt te willen stoppen? Het duurt maar zo 5 minuten om het schermpje open te krijgen om een note te kunnen plaatsen. Dus wie er ook zit te wachten, ze kunnen langer wachten. Vandaar dar er vandaag een paar events online zijn gekomen. Evert heeft net contact gehad met de states. Men is op de hoogte van het laatste probleem. Hierbij...
Mars Express Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 (bewerkt) Kan het me voorstellen.......maar wachten is het enige wat je kan doen...doen wij dus ook maar Misschien helpt het wel om een taart of bos bloemen naar de reviewer te sturen. Die offert tenslotte heel erg veel van zijn vrije tijd op om belangeloos voor ons de caches te reviewen! Volgens mij heb ik ook geen verkeerd woord over de reviewer gezegd...kan het me alleen voorstellen dat je als je heel veel tijd in een nieuwe cache hebt gestoken dat je graag wilt dat ie online komt...Maar inderdaad is het allemaal vrijwilligerswerk en daarom zei ik ook: maar wachten is het enige wat je kan doen...doen wij dus ook maar. Ook wij weten dat het allemaal vrijwilligers zijn die hier de "boel"draaiende houden..en ook wij waarderen dat. sorry, was ook niet als kritiek op jou bedoeld .. ik heb de quote van jouw bericht daarom uit mijn bericht weg-ge-edit.. 12 oktober 2008 bewerkt door Mars Express
Setzies Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Kan het me voorstellen.......maar wachten is het enige wat je kan doen...doen wij dus ook maar Misschien helpt het wel om een taart of bos bloemen naar de reviewer te sturen. Die offert tenslotte heel erg veel van zijn vrije tijd op om belangeloos voor ons de caches te reviewen! Volgens mij heb ik ook geen verkeerd woord over de reviewer gezegd...kan het me alleen voorstellen dat je als je heel veel tijd in een nieuwe cache hebt gestoken dat je graag wilt dat ie online komt...Maar inderdaad is het allemaal vrijwilligerswerk en daarom zei ik ook: maar wachten is het enige wat je kan doen...doen wij dus ook maar. Ook wij weten dat het allemaal vrijwilligers zijn die hier de "boel"draaiende houden..en ook wij waarderen dat. sorry, was ook niet als kritiek op jou bedoeld .. ik heb de quote uit mijn bericht geknipt. oke no problem.
wirholt Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 (bewerkt) Dit onderwerp kan wel 'sticky' gemaakt worden. Je kunt de klok erop gelijk zetten dat langer wachten dan 3 dagen zo'n reactie op het forum brengt... Geen wonder, want GC.com geeft aan dat het normaal hooguit zo'n 72 uur duurt. Misschien kunnen ze beter geen verwachtingen wekken. De reviewer wordt er op aangekeken. 13 oktober 2008 bewerkt door wirholt
smeule Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 Geen wonder, want GC.com geeft aan dat het normaal hooguit zo'n 72 uur duurt.Misschien kunnen ze beter geen verwachtingen wekken. De reviewer wordt er op aangekeken. GC.com geeft niet aan dat het hooguit 72 uur duurt voor de cache online is, je zou dan een reactie gekregen hebben van een revieuwer. Kruimel heeft al vaker gezegd, dat als mensen echt beginnen te zeuren dan kunnen ze een auto-replay kunnen krijgen met de tekst dat de cache is aangemeld en dat het enkele weken kan duren voordat de cache online is.
Lepman Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 Misschien moeten we een cache als een nieuw bankstel of nieuwe auto zien. Als je die hebt besteld (aangemeld) duurt het vaak weken/maanden voor die geleverd wordt (online komt). En daar wordt nog aan verdiend ook!
Aanbevolen berichten