Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

hoi hoi

ik heb vorge week een cach verstopt

en aangemeld via de site

maar hij blijft zeggen This cache has not been reviewed yet

nou is mijn engels zowiezow al zeer slecht

maar hij komt dus niet online zeg maar

en ik zie hem ook niet op de kaart

wat doe ik verkeerd???

gr macsuzy

bewerkt door macsuzy
Geplaatst

Beste macsuzy,

Onze reviewer Kruimel heeft het de laatste tijd een beetje druk, het kan dus even duren voordat je cache online komt, maar hij kom vanzelf online, kijk ook even bij de logs want als er iets niet goed is kun je dat lezen in de 'reviewers note's', zoja pas je cache aan en vink hem opnieuw aan als een active cache, bij onze eigen cache duurde het ook 1.5 week, dus gewoon rustig afwachten.

Mvg,

Jansen&Jansen

Geplaatst

Heb je dit vinkje uit of aan staan?

Yes, this listing is active (For new listings, if you want to work on this listing before it is reviewed, uncheck this box. Reviewers will only see the listing in the queue when it is checked.)
Geplaatst

:thumbup:

er staad This cache has not been published yet.

ik zie niks met een vinkje hoor :lol1::blush::blush:

dus ik moet gewoon afwachten

dan doen we dat maar he :lol1:

geduld is een schoone zaak zeg maar

Geplaatst

ik zie niks met een vinkje hoor :lol1::blush::blush:

Smeule bedoeld het vinkje bijna bovenaan de 'ontwerp"listing. Als dat uitstaat, zien de reviewers niet dat je cache klaarstaat voor review (dat staat er ook als opmerking bij). Staat het aan, dan is het inderdaad geduld hebben.

Succes met je eerste cache!

Geplaatst

ik zie niks met een vinkje hoor :blush::blush::blush:

Smeule bedoeld het vinkje bijna bovenaan de 'ontwerp"listing. Als dat uitstaat, zien de reviewers niet dat je cache klaarstaat voor review (dat staat er ook als opmerking bij). Staat het aan, dan is het inderdaad geduld hebben.

Succes met je eerste cache!

oke ik snap hem

heb gekeken en ik moet dus gewoon geduld hebben

nou jah nog genoeg caches te vinden dus ik blijf wel bezig

Geplaatst

Als je naar de cache-pagina gaat, zie je dan dit staan:

Cache Issues:

This cache has not been reviewed yet. Once it is published, it will be listed on the site. Check the logs to see if the reviewers have left a note for this listing.

The reviewers will not see this listing until you activate it.

This cache is temporarily unavailable. Read the logs below to read the status for this cache.

Of dit staan:

Cache Issues:

This cache has not been reviewed yet. Once it is published, it will be listed on the site. Check the logs to see if the reviewers have left a note for this listing.

Geplaatst
hoi hoi

ik heb vorge week een cach verstopt

en aangemeld via de site

maar hij blijft zeggen This cache has not been reviewed yet

nou is mijn engels zowiezow al zeer slecht

maar hij komt dus niet online zeg maar

en ik zie hem ook niet op de kaart

wat doe ik verkeerd???

gr macsuzy

Ik denk dat je niks verkeerd doet, maar gewoon wat geduld moet hebben. Als je iets verkeerd hebt gedaan laat de reviewer je dat wel weten via een reviewernote, maar het is natuurlijk het fijnste voor beiden als je de checklist door neemt en er geen fouten in zitten, dan kan ie ook meteen (lees zodra de reviewer er tijd voor heeft) online kan komen.

Een cache laten reviewen duurt altijd nog minder lang dan een vergunning aanvragen en ambtenaren worden er voor betaald, de reviewers niet.

groetjes GeoVlinder

Geplaatst
Als je naar de cache-pagina gaat, zie je dan dit staan:

Of dit staan:

Cache Issues:

dit staad er

dus volgens mij heb ik het wel goed

maar moet ik even wat langer wachten

jah dat wist ik niet

ik ben nog niet zo lang bezig dus al doende leert men hé

iedereen bedankt voor de wijze worden :ph34r:

gr macsuzy

Geplaatst

In dit geval ben ik even de blonde secretaresse van Kruimel/Kralenfee. Zij vragen mij het volgende even te posten ter info:

Het reviewen verloopt de laatste dagen, vanaf donderdag, zeer moeizaam, omdat geocaching.com aanpassingen aan de site heeft verricht en sindsdien werken een aantal reviewertools niet of zeeeeer langzaam. De meeste reviewers in de wereld, die een beetje serieus reviewen, zijn inmiddels, wachtend op beter, gestopt met het reviewen.

En zo zijn er nog meer van die zakend ie het reviewen vertragen. Wat dacht je van iedere actie op een cachepagina een zandlopertje dat maar niet schijnt te willen stoppen? Het duurt maar zo 5 minuten om het schermpje open te krijgen om een note te kunnen plaatsen.

Dus wie er ook zit te wachten, ze kunnen langer wachten. Vandaar dar er vandaag een paar events online zijn gekomen.

Evert heeft net contact gehad met de states. Men is op de hoogte van het laatste probleem.

Hierbij...

Geplaatst

geduld is zoals altijd een schone zaak. Evert is zeer precies in het reviewen en ik weet uit ervaring dat wanneer als okay werkt hij zijn best doet om de caches online te krijgen..

oja, als cache plaatser moet je ook aam alle voorwaarden voldoen. Page oaky, cache geplaatst enz enze

TL

Geplaatst
In dit geval ben ik even de blonde secretaresse van Kruimel/Kralenfee. Zij vragen mij het volgende even te posten ter info:

......

waarom post ie dat niet zelf eigenlijk?

Geplaatst

......

waarom post ie dat niet zelf eigenlijk?

Omdat hij niet meer actief is op het forum.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...