Spring naar bijdragen

geurcache in veldhoven?


dagger38

Aanbevolen berichten

is er in Veldhoven een cache (multi?) die met geurpotjes werkt?

 

Ik vraag geen oplossingen , liggingen enz...

 

Probleem is dat ik deze ben tegengekomen op de route van een andere cache en dat dit eventueel voor problemen zou kunnen zorgen voor die cache!

 

 

Bedankt

Dagger38

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Daar was ik een paar dagen geleden (zaterdag om precies te zijn) ook al ovr begonnen. Geen succes gehad. Dus de persoon komt er wel achter als zijn cache wordt afgekeurd.

 

Waarom zou deze cache afgekeurd worden, nadat ie is goedgekeurd?

 

Oké reukdingen in een cache mag niet, maar misschien weet deze persoon dat wel en heeft daar rekening mee gehouden. Misschien heeft Kruimel hem in een reviewernote (die wij niet kunnen lezen) wel verteld dat het niet mag.

Misschien heeft de legger met of zonder overleg met Kruimel, een oplossing bedacht, bijv. luchtdichte geurpotjes.

 

Je weet het niet, maar het is in ieder geval attent om de legger even te waarschuwen en er naar te vragen, want opvallend is het zeker.

 

Als je de legger niet kan bereiken, kan je misschien Kruimel vragen, in zijn profiel staat zijn mailadres!

 

En verder aan Kruimel overlaten of ie hem afkeurd of goedkeurd....... of zelf reviewer worden. (Is er trouwens iemand die dat wil?)

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je de essentie van het verhaal niet begrijpt. Het gaat er om dat er een aantal waypoints zijn (waarbij er 1 paar het meest in het oog springende is) die 2 meter van elkaar liggen, op precies dezelfde manier verstopt, met precies dezelfde container. En dat is tegen de richtlijnen om een voor de hand liggende reden: de kans dat er dingen mis gaan en mensen de verkeerde vinden, is te groot.

 

Naar mijn weten letten reviewers hier op, het is namelijk de reden dat je geacht wordt alle waypoints op te geven bij het indienen van een multi.

 

Ik ben ook een keer een cache tegen gekomen waar ik op zoek was naar een traditional( kistje) en nog geen 2 meter er vandaan aan dezelfde kant van de brug kwam ik een kokertje tegen van een WP van een multi. Idd erg verwarrend :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je de essentie van het verhaal niet begrijpt. Het gaat er om dat er een aantal waypoints zijn (waarbij er 1 paar het meest in het oog springende is) die 2 meter van elkaar liggen, op precies dezelfde manier verstopt, met precies dezelfde container. En dat is tegen de richtlijnen om een voor de hand liggende reden: de kans dat er dingen mis gaan en mensen de verkeerde vinden, is te groot.

 

Naar mijn weten letten reviewers hier op, het is namelijk de reden dat je geacht wordt alle waypoints op te geven bij het indienen van een multi.

 

En vooraf is er door mij (en kennelijk ook door Dagger38) geprobeerd om de maker van deze cache op te speuren, om dit soort dingen te voorkomen, zonder succes, ondanks dat er een briefje in elke container zat met "geocaching.nl POK", wat dus vrij lastig is, aangezien je daar niets aan hebt om de persoon in kwestie te traceren.

 

 

Ben er net nog eens geweest en inderdaad de ene ligt 120 meter van elkaar , de 2de ligt op 2 meter.

Bij ons houden ze strikt aan de 162 meter regel , als de waypoints NIET van dezelvde cache zijn.

 

Blijkbaar wordt dit toegelaten in nederland??

 

G

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"too late" :-) Ik had ook al contact en de eigenaar van Veldhoven 5 gaat een WP verleggen. Jammer dat het niet vooraf te voorkomen was, maar goed, alles komt goed

 

 

Spijtig dat HIJ zijn wp heeft verlegd , zijn cache was als eerste goedgekeurd dus had eigenlijk het pok heers punt verlegd moeten worden!

 

Zo te zien heeft de verstandigste de eerste stap gezet

 

In ieder geval is dit probleem hiermee opgelost

 

Bedankt (de cache heb ik deze morgen gevonden dus dat is ook weer mooi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...