Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hmmm, een nieuw te plaatsen cachen... Waar nu al heeeeeeel veel over bekend is qua eindlocatie....

Ik wil een multi van ong. 6 km. plaatsen in een mooi stuk groen dat zich bevind naast het spoorlijn, wat begint bij station de vink en zo verder loopt richting voorschoten etc. Hier wil ik ook nog een traditional plaatsen. Volgens de gemeente is dit mooie stuk groen geen park, ze hebben op hun website namelijk een plattegrond gemaakt waarop ze de parken van Leiden hebben gemarkeerd met de naam erbij. Voor dit stuk groen was dus geen naam.
Er staat een blauw bordje met 'speelplaats' erop. Verder zie je dat er natuurlijke wandelpaden zijn gevormd. Daar vlak langs wil ik m leggen...
Er staat wel een bordje met speelplaats maar er bevinden zich totaal geen speel toestellen, zandbakken of ander van dat soort speel materiaal. Het is een heuveltje met een bruggetje en een kabelend beekje en wat natuurlijk gevormde paadjes en bosjes......

Het dichtbijzijnde stevenspark is daarin tegen veel drukker.

Ahum, ik kan zo drie cachers noemen die met deze gegevens de cache op kunnen sporen, voordat ie door de review komt :):), mits ie er ligt.

Wat zeg ik, twee caches, die als eind van de multi en een tradi, owhhh, wat een logs zullen dat worden :blush:

Is er ook water in de buurt ?! :thumbup: Voor het vervoer ...

--------------------

Dan nog even:

Er staat wel een bordje met speelplaats maar er bevinden zich totaal geen speel toestellen, zandbakken of ander van dat soort speel materiaal. Het is een heuveltje met een bruggetje en een kabelend beekje en wat natuurlijk gevormde paadjes en bosjes. Totaal NIET aantrekkelijk voor de kinderen.

Een heuveltje, een bruggetje en een kabbelend beekje, met natuurlijk gevormde paadjes en bosjes: wat is nou niet heerlijker dan over zulke paadjes te struinen als driejarige :) en naar het geklater van het kabbelende beekje te luisteren onderweg. Beter dan al die drukte in zo'n speeltuin ! Awhhh, komt die kleine nooit in de speeltuin ??? Tuurlijk wel, maar het avontuur vind je juist op de onverharde paadjes en niet op het asfalt, dus wilde even uit de wereld helpen dat het niet per definitie NIET aantrekkelijk is, maar ik begrijp wat je bedoelt.

Ik hoop voor je dat je een geschikte locatie vindt en dat je toestemming zult verkrijgen, succes.

Geplaatst
Ahum, ik kan zo drie cachers noemen die met deze gegevens de cache op kunnen sporen, voordat ie door de review komt :blush::), mits ie er ligt.

Ik ben al onderweg :thumbup:

Geplaatst

Ik ga wel gewoon 20 minutiekistjes daar droppen dan zijn jullie tenminnste nog even wat tijd kwijt met zoeken welke de goede is :thumbup:

Geplaatst
Ik ga wel gewoon 20 minutiekistjes daar droppen dan zijn jullie tenminnste nog even wat tijd kwijt met zoeken welke de goede is :thumbup:

En heeft de EOD ook weer wat te doen.... :blush:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...