Spring naar bijdragen

Ik snap niets van dit bericht


mineraal

Aanbevolen berichten

Ik snap niets van dit bericht wat ik heb gekregen. De log staat er nog. Ik heb een berichtje gestuurd naar Team Krieties. Maar die weten van niets. Kan iemand mij dit uitleggen. Wat ik wel heb gezien dat ik 1 log mis. Ik dacht dat ik er honderd had maar ergens anders staat 99. :crybaby:

 

Vast bedankt Groet Team Mineraal

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

This is an automated message from Geocaching

 

Your log entry for the listing Team Krieties' Shakespeare-Geocidecoin (Geocide Geocoin) was deleted by Team Krieties at 9/29/2008 1:30:27 AM

 

Visit this listing at the below address:

http://www.geocaching.com/track/log.aspx?L...84-6939fccd3907

 

Team Krieties profile:

http://www.geocaching.com/profile/?guid=ce...84-7508ae68dbf8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het lijkt er inderdaad op dat de melding in het bericht klopt.

M.a.w. je log is verwijderd.

Als ik de link volg krijg ik de melding: You cannot read archived log entries.

Kijk ik naar de log entries dan zie ik jullie log niet meer staan.

 

Vreemd dat er door team Krieties niets van bekend is.

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt er inderdaad op dat de melding in het bericht klopt.

M.a.w. je log is verwijderd.

Als ik de link volg krijg ik de melding: You cannot read archived log entries.

Kijk ik naar de log entries dan zie ik jullie log niet meer staan.

 

Vreemd dat er door team Krieties niets van bekend is.

 

Groeten Jan-Willem.

 

Ik log hem nog een keer dan zie ik wel wat er gebeurd.

bedankt voor je reageren.

Groet Team Mineraal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even nog een toevoeging, misschien overbodig. Maar heb je gezien dat het om een log voor een travelbug/coin gaat?

 

Spirit

 

Is niet overbodig. Maar ik weet niet wat ik er mee moet. het houd me bezig waarom het is verwijderd.En waar kan ik dit vinden.(You cannot read archived log entries.) Ik ben een nieuw komer op dit gebied. Ik dacht dat ik de honderd had gehaald niet dus. :crybaby:

Groet Team Mineraal

bewerkt door mineraal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even nog een toevoeging, misschien overbodig. Maar heb je gezien dat het om een log voor een travelbug/coin gaat?

 

Spirit

 

Is niet overbodig. Maar ik weet niet wat ik er mee moet. het houd me bezig waarom het is verwijderd.En waar kan ik dit vinden.(You cannot read archived log entries.) Ik ben een nieuw komer op dit gebied. Ik dacht dat ik de honderd had gehaald niet dus. :crybaby:

Groet Team Mineraal

Als ik het goed begrijp gaat het om een verwijderde log van een GeoCoin. Ben je nu :thumbdown: omdat je geen 100 coins hebt gevonden of gaat het om 100 caches :lol1: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrijp gaat het om een verwijderde log van een GeoCoin. Ben je nu :thumbdown: omdat je geen 100 coins hebt gevonden of gaat het om 100 caches :lol1: .

 

Team Mineraal heeft nog lang geen 100 coins of TB's gevonden. Het lijkt mij dat ze een bepaalde coin proberen te loggen op de cachepagina. Terwijl ze deze cache misschien helemaal niet gevonden hebben.... :huh:

Zag wel dat ze inmiddels als over de 100 gekomen zijn :crybaby:

bewerkt door Team NN
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar hebben jullie alleen het uithalen van de geocoin gelogd en niet de dropping in de volgende cache.

Hij is uit een andere cache gehaald waarin hij niet vermeld stond.

Dit is vermoedelijk de reden dat jullie log verwijderd is omdat de trackinglijst dan niet meer klopt.

Overigens heeft dit niks te maken met het aantal gevonden caches. Gefeliciteerd met jullie 100e!

Maar met jullie gevonden trackables zal je er toch nog meer moeten loggen voor de eerste honderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij worden er 2 dingen door elkaar gehaald... Het verwijderen van een logje van een coin door een ander team staat los van je aantal founds. Waarschijnlijk is de missende found het gevolg van een ontbrekende log? Gebeurt wel vaker. Dan staat er bij je profile gewoon 100 founds, en bij je logs per hunter 99? Als je weet welke log de missende is kan je dit corrigeren bij 'Doe het zelf' en dan 'corrigeer logs'

Zit het zo in elkaar of snappen wij het ook niet meer?? :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hier om een logje van een coin (zie hier).

Dit heeft dus niets te maken met je 100 gevonden caches.

 

Je hebt de coin op 19 april meegenomen uit "Rondje Schwarzwald"(GC187CR).

(Eigenlijk was dit 'retrieved' en niet 'grabbed') maar op 4 mei volgt de volgende log :

5/4/2008 Heikkinen grabbed it

Found it unlisted in "Schatzsuche auf dem Vulkan" (GCQ4RT) in Hessia, Germany, so I had to grab it online. I think mineraal is still on vacation. Happy Holiday!

 

Nu heb je weer opnieuw een log geplaatst, begrijp ik ?

Nu staat de coin dus weer geregistreerd als zijnde in jouw handen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hier om een logje van een coin (zie hier).

Dit heeft dus niets te maken met je 100 gevonden caches.

 

Je hebt de coin op 19 april meegenomen uit "Rondje Schwarzwald"(GC187CR).

(Eigenlijk was dit 'retrieved' en niet 'grabbed') maar op 4 mei volgt de volgende log :

5/4/2008 Heikkinen grabbed it

Found it unlisted in "Schatzsuche auf dem Vulkan" (GCQ4RT) in Hessia, Germany, so I had to grab it online. I think mineraal is still on vacation. Happy Holiday!

 

Nu heb je weer opnieuw een log geplaatst, begrijp ik ?

Nu staat de coin dus weer geregistreerd als zijnde in jouw handen ?

Nou wees maar gerust hoor , hij is al weer verwijderd door Team Krieties. Hij was een beetje boos dat ik de coin reis verstier. Maar ik had hem gevraagd waarom mijn log verwijderd was. Kreeg geen antwoord tenminste hij wist het niet.Maar hij is toch degene die iets verwijderd. Misschien om dat ik er bij had gezet. (dat ik het jammer vond dat het om een laminaat coin ging)Ik laat het hier bij. Een meer of minder maakt me ook niet meer uit. Allemaal bedankt voor het mee denken en het reageren . Groet Team Mineraal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...