Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij een nieuwe cache de volgende regel tegengekomen. Is dit een nieuwe guideline voor founds?

Alleen logs met een gezellig karakter zullen worden geaccepteerd!
Geplaatst (bewerkt)
Bij een nieuwe cache de volgende regel tegengekomen. Is dit een nieuwe guideline voor founds?

Alleen logs met een gezellig karakter zullen worden geaccepteerd!

Dat betekent gordijnen met bloemetjes in je log verwerken?

bewerkt door pelley
Geplaatst
En dat stond in de beschrijving van een flutopraper????? :lol::lol:

naaah eerst effe gezellie een pzzltje oplosse, biertje :ph34r: bij?

Geplaatst

Ach hou je het toch gewoon simpel: Leuke cache, mooie wandeling of Snel gevonden en snel weer verder :lol: overigens inderdaad volkomen kul om zoiets in je omschrijving te zetten, net of de maker niet tegen kritiek kan.

Ik ga voortaan bij mijn caches zetten: Alleen logs die lief zijn, een foto bevatten van je team, met auto en hond mogen blijven staan.... heb je geen auto of hond, dan wordt je log verwijderd of weet ik wat voor onzin er te verzinnen is :ph34r:

Geplaatst

Ik hou ook van leuke logjes, maar zou er zelf nooit meer bij zetten dan dat ik langere logjes met foto's wel kan waarderen. Eisen en logs verwijderen, echt nooit. Los van of het mag, ik hou het liever vriendelijk.

Bij onze cache Broederkapel Veghel hebben we het dan gelukkig goed getroffen. :lol:

We hebben niks gevraagd, maar vd 182 logjes is er maar een enkele heel kort en vaak ook nog positief. Ik kijk normaal ook niet naar de zogenaamde flutlogs, maar naar de leuke en daar kan ik lekker van genieten en ben blij als ze er af en toe een foto bij staat.

Misschien is de bedoeling goed, maar de aanpak vind ik niet zo netjes. :ph34r: Hoop dat het nooit een guideline zal worden.

groetjes GeoVlinder

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...