Spring naar bijdragen

Openen caches vanaf Kaart van Nederland lukt niet


brrrombeer

Aanbevolen berichten

Ik gebruik voor het geocachen twee computers: een notebook en een desktop. Op het notebook (dat ik het meeste gebruik) staat bijv. de software van GSAK. Als ik vanaf mijn notebook op de site van geocaching.nl via de Kaart van Nederland een cachebeschrijving wil openen, dan lukt dit zonder probleem. Probeer ik hetzelfde via mijn desktop, dan lukt dit niet. Dit is nu ongeveer sinds een kleine twee weken zo. Daarvoor kon ik óók via mijn desktop de cachebeschrijvingen openen.

Als ik het via nijn desktop probeer, krijg ik de volgende foutboodschap:

 

"Your request has resulted in an error.

You may choose to retry your previous request.

Or you may tell us what you were doing when this error occurred."

 

Ik snap hier niets van. Herkent iemand dit? Weet iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik ook mijn desktop weer kan gebruiken? Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gebruik voor het geocachen twee computers: een notebook en een desktop. Op het notebook (dat ik het meeste gebruik) staat bijv. de software van GSAK. Als ik vanaf mijn notebook op de site van geocaching.nl via de Kaart van Nederland een cachebeschrijving wil openen, dan lukt dit zonder probleem. Probeer ik hetzelfde via mijn desktop, dan lukt dit niet. Dit is nu ongeveer sinds een kleine twee weken zo. Daarvoor kon ik óók via mijn desktop de cachebeschrijvingen openen.

Als ik het via nijn desktop probeer, krijg ik de volgende foutboodschap:

 

"Your request has resulted in an error.

You may choose to retry your previous request.

Or you may tell us what you were doing when this error occurred."

 

Ik snap hier niets van. Herkent iemand dit? Weet iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik ook mijn desktop weer kan gebruiken? Bedankt.

Ik zie dat ook wel eens. Niet altijd begrijp ik de oorzaak. Soms helpt het om eerst in te loggen op geocaching.com en dan in een andere tab de kaart van geocaching.nl te gebruiken. :beerchug: Soms helpt het ook niet. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...