brrrombeer Geplaatst 29 september 2008 Share Geplaatst 29 september 2008 Ik gebruik voor het geocachen twee computers: een notebook en een desktop. Op het notebook (dat ik het meeste gebruik) staat bijv. de software van GSAK. Als ik vanaf mijn notebook op de site van geocaching.nl via de Kaart van Nederland een cachebeschrijving wil openen, dan lukt dit zonder probleem. Probeer ik hetzelfde via mijn desktop, dan lukt dit niet. Dit is nu ongeveer sinds een kleine twee weken zo. Daarvoor kon ik óók via mijn desktop de cachebeschrijvingen openen. Als ik het via nijn desktop probeer, krijg ik de volgende foutboodschap: "Your request has resulted in an error. You may choose to retry your previous request. Or you may tell us what you were doing when this error occurred." Ik snap hier niets van. Herkent iemand dit? Weet iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik ook mijn desktop weer kan gebruiken? Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wirholt Geplaatst 30 september 2008 Share Geplaatst 30 september 2008 Ik gebruik voor het geocachen twee computers: een notebook en een desktop. Op het notebook (dat ik het meeste gebruik) staat bijv. de software van GSAK. Als ik vanaf mijn notebook op de site van geocaching.nl via de Kaart van Nederland een cachebeschrijving wil openen, dan lukt dit zonder probleem. Probeer ik hetzelfde via mijn desktop, dan lukt dit niet. Dit is nu ongeveer sinds een kleine twee weken zo. Daarvoor kon ik óók via mijn desktop de cachebeschrijvingen openen. Als ik het via nijn desktop probeer, krijg ik de volgende foutboodschap: "Your request has resulted in an error. You may choose to retry your previous request. Or you may tell us what you were doing when this error occurred." Ik snap hier niets van. Herkent iemand dit? Weet iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik ook mijn desktop weer kan gebruiken? Bedankt. Ik zie dat ook wel eens. Niet altijd begrijp ik de oorzaak. Soms helpt het om eerst in te loggen op geocaching.com en dan in een andere tab de kaart van geocaching.nl te gebruiken. Soms helpt het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
t-bones Geplaatst 30 september 2008 Share Geplaatst 30 september 2008 Ik heb dat ook met enige regelmaat. Maar alleen als ik Google maps gebruik; met de traditionele kaart van .NL gebeurt het niet. Spooky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 30 september 2008 Share Geplaatst 30 september 2008 Ik heb het ook sinds een week of twee, drie. Maar met opnieuw proberen gaat het vaak wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rappe Rinner Geplaatst 30 september 2008 Share Geplaatst 30 september 2008 Hallo, Volgens mij moet je de boel even opschonen: 1. cookies verwijderen 2. temporary internet bestanden verwijderen 3. enz. Dan doet ie het wel weer (vermoed ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brrrombeer Geplaatst 30 september 2008 Auteur Share Geplaatst 30 september 2008 @Rappe Rinner Ik heb gedaan wat je hebt geadviseerd en het werkt! In ieder geval goed om te onthouden. Zeer bedankt voor je hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden